Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ben bezig geweest met schrijven van een goldwafer (S*ca). Na schrijven keys wel eurosport, discovery etc. maar geen C+. Dus andere keys proberen, maar nu geen goede read en verify (kaart niet meer blank te krijgen).Is de kaart nu dood of is er nog iets aan te doen<P>werk met Mastercrd + ic-prog/winphoenix

Geplaatst:

Ik neem natuurlijk wel aan dat je in de goldsoftware gekozen hebt voor erase, en dat werkte inderdaad niet, heb ik ook gehad. je kaart is echter niet kapot, maar pic-geblockt. Op de pagina van onze vrienden van keyteam vindt je een progje om dit weer ongedaan te maken. Volgens mij kun je zelfs met IC-prog (ver 3.2 en hoger), ook dit geintje uithalen. Heb je dit eenmaal voor elkaar, dan kun je , net als ik,goede files ophalen op satfiles.nip.net, kijk dan nog eens naar de keys etc. en dan.... ik kan niet alles verklaren, maar het werkt.<BR>Veel succes, en als het niet lukt dan hoor ik het wel.<P>stay satted

Geplaatst:

heb het nu gevonden na wat dingen uitproberen<P>bedankt!!!<p>[ 19-04-2001: Message edited by: UpNorth ]

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.