Gast Geplaatst: 18 april 2001 Geplaatst: 18 april 2001 Ben bezig geweest met schrijven van een goldwafer (S*ca). Na schrijven keys wel eurosport, discovery etc. maar geen C+. Dus andere keys proberen, maar nu geen goede read en verify (kaart niet meer blank te krijgen).Is de kaart nu dood of is er nog iets aan te doen<P>werk met Mastercrd + ic-prog/winphoenix
Gast Geplaatst: 18 april 2001 Geplaatst: 18 april 2001 Ik neem natuurlijk wel aan dat je in de goldsoftware gekozen hebt voor erase, en dat werkte inderdaad niet, heb ik ook gehad. je kaart is echter niet kapot, maar pic-geblockt. Op de pagina van onze vrienden van keyteam vindt je een progje om dit weer ongedaan te maken. Volgens mij kun je zelfs met IC-prog (ver 3.2 en hoger), ook dit geintje uithalen. Heb je dit eenmaal voor elkaar, dan kun je , net als ik,goede files ophalen op satfiles.nip.net, kijk dan nog eens naar de keys etc. en dan.... ik kan niet alles verklaren, maar het werkt.<BR>Veel succes, en als het niet lukt dan hoor ik het wel.<P>stay satted
Gast Geplaatst: 18 april 2001 Geplaatst: 18 april 2001 heb het nu gevonden na wat dingen uitproberen<P>bedankt!!!<p>[ 19-04-2001: Message edited by: UpNorth ]
Aanbevolen berichten