Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zou dit nog te repareren zijn of is ie rijp voor de prullenbak? (en ja, het ligt echt aan het kaartje, niet de soft) confused.gif" border="0

Geplaatst:

Staan de jumpertjes op de programmer wel goed?<BR>Veel suc7!

Geplaatst:

probeer eens met een andere programmer en wat het ook kan zijn is dat de file beveiligd is je kan het wel programmeren maar niet uitlezen. en dat is precies wat er gebeurd als je verify doet<BR>anders ligt het echt aan de kaart ,maar dat lijkt me sterk ,want die dingen gaan niet snel kapot

Geplaatst:

Programmer werkt goed, andere kaartjes goed, alleen dat ene geeft errors. Ik vermoed dat het gekomen is door het wegvallen van de spanning (voeding was niet goed) tijdens het uitlezen van de eeprom. Kan dit het kaartje onherstelbaar beschadigen? confused.gif" border="0

Geplaatst:

Typisch probleem met write protection...<BR>Er is heel veel over geschreven... <BR>In iedere geval de kaart is goed "want die dingen gaan niet snel kapot" zegt abracadabra terecht.<BR>groeten<BR>poolman

Geplaatst:

Ok, write protection, maar hoe herstel ik dat dan en is dat adres-afhankelijk?

Geplaatst:

Verdoe je tijd niet en haal een nieuw kaartje. Ik had hetzelfde probleem en heb via diverse discussiegroepen en expertise hulp getracht het kaartje aan de praat te krijgen. Mijn advies dus: haal een nieuwe, bij een andere leverancier.<P>MVG,<P>Zweedsebennie.

Geplaatst:

als het met write protection te maken heeft ,dan heb je een hack file nodig die je erop moet programmeren ,maar waar je die file kan vinden zou ik niet weten

• 3 weken later...
Geplaatst:

Als dit kan met een hack kan wie weet hier meer over te vertellen? <BR>Esco

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik vermoed dat ik ook een kaart met code protect heb geschreven. Is de kaart nu waardeloos of is dit te verhelpen?<BR>Wie weet dit? Esco.

Geplaatst:

Esco, mogen wij niet weten hoe je dat voor elkaar gekregen hebt ?????? frown.gif" border="0frown.gif" border="0 <P>exDumber

Geplaatst:

Hallo exDumber, natuurlijk mag dat. Mijn kaartje betrof een GW met smd onderdelen. Na heel veel expirimenteren en lezen kwam ik er achter dat twee contacten nl. c4 en c8 die op de meeste gw's niet doorverbonden zijn op deze wel doorverbonden waren.<BR>Na deze afgeplakt te hebben was het kaartje te programmeren. Ik hoop dat je hier wat aan hebt, laat het anders maar even weten.<BR>Esco.

Geplaatst:

Ok bedankt Frisco, ehhh Esco laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 persoonlijk had ik dit probleem niet maar waarschijnlijk heb jij de oplossing gegeven voor WizZaerd zijn probleem.<P>Thanks,<BR>exDumber

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.