Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb al het hele forum afgelezen maar geraak er niet uit.

Ik heb een magic module met originele progger. Destijds is door een verkeerde pentacrypt ( vraag me de versie niet meer want dat zou ik niet meer kunnen zeggen) om zeep gegaan. Zelfs de ledjes op de progger gaan niet meer aan. Destijds heeft men mij gezegd dat de MM DOOD was en ik hem mocht weggooien.

Is dat nog steeds het geval of kan ie nog gerepareerd worden. Zo ja, is er iemand van rond de kanten van Gent(Belgie) die dat kan en hoeveel gaat mij dat kosten?

Alvast bedankt

Geplaatst:

U kunt hem opsturen naar mij

maar als ik het goed heb Harlekey woont in Andwerpen en heeft ook een cas dat is voor U niet zo ver

Alleen de Belse posterij is wat traag

Groeten Fred.

AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite

Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.

Geplaatst:

Een collega van mij woont in Gent. Als je hem daar naartoe kan brengen ,is je probleem waarschijnlijk opgelost .

groetjes

Dest .

Geplaatst:

En wat mag dat dan wel kosten??

Gewoon om te weten of het nog de moeite is...

Geplaatst:

Hoi ghosty,

Mocht hier geld voor gevraagd worden en dit is duurder als de verzending naar nederland incl retourkosten, mag je hem ook naar mij opsturen.

dan probeer ik hem te repareren gratis! het is tenslotte onze hobby.

repareren is zeker de moeite waard, zelfs het zelf aanschaffen van een cas interface is goedkoper als een nieuwe Magic/Mr cam.

Groeten,

Ricow

Dreambox 7000 + 60GB HD /1mtr alu schotel op sg2100 motor/cas interface/season2 int./nokia dbox2 2xi op 1mtr schotel met smd12 motor.

Geplaatst:

En kan ie zeker gemaakt worden niet tegenstaande dat die ledjes niet meer branden??????

Geplaatst:

Het enige wat je dit gaat kosten is dat je jou module een paar dagen zal missen (plus uw verplaatsing naar mijn collega) .

Dest

Geplaatst:
Citaat:
Het enige wat je dit gaat kosten is dat je jou module een paar dagen zal missen (plus uw verplaatsing naar mijn collega) .

Dest

kijk zo hoort het ik vraag er ook nooit wat voor

Groeten Fred.

AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite

Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen