Fabian Geplaatst: 29 maart 2004 Geplaatst: 29 maart 2004 Via de EPG kan je op drie manieren opnames maken: DVR (groene knop), NGRAB (gele knop) en simple (blauwe knop). Kan iemand mij vertellen wat ze inhouden en wat de verschillen zijn? Moeten de opnames vanuit de standby stand gebeuren of mag de DB ook aan staan? Fabian
Fabian Geplaatst: 30 maart 2004 Auteur Geplaatst: 30 maart 2004 Is er niemand die mij hier meer over kan vertellen?
Gast Geplaatst: 30 maart 2004 Geplaatst: 30 maart 2004 Citaat: Via de EPG kan je op drie manieren opnames maken: DVR (groene knop), NGRAB (gele knop) en simple (blauwe knop). Kan iemand mij vertellen wat ze inhouden en wat de verschillen zijn? Moeten de opnames vanuit de standby stand gebeuren of mag de DB ook aan staan? Fabian Groen : Opname op HD of NFS maken Geel : Opname via NGRAB sturen Blauw: Schakelt op tijdstip x over naar het bewuste kanaal Je DB mag ook in standbye staan om op te nemen! Hij zal 1 minuut voor de opname moet starten inschakelen. Peter
Fabian Geplaatst: 30 maart 2004 Auteur Geplaatst: 30 maart 2004 Dank je Peter voor je antwoord. Ik heb echter nog één vraagje: wat is NGRAB? Ik zie dat je hiervoor ook een verbinding moet configureren.
Gast Geplaatst: 30 maart 2004 Geplaatst: 30 maart 2004 Heb er zelf geen ervaring mee maar voor NGRAB moet ergens op je netwerk een ngrab server hebben draaien, de DB streamed dat data er heen, de ngrab server bepaalt wat er verder met de stream gebeurd, opslaan of wat dan ook Peter
Fabian Geplaatst: 30 maart 2004 Auteur Geplaatst: 30 maart 2004 Je zou deze naar de HD van je PC kunnen sturen om een opname rechtsstreeks te bekijken of er later een DVD van te maken?
Gast Geplaatst: 30 maart 2004 Geplaatst: 30 maart 2004 Handiger is dan gewoon een NFS server te gebruiken. Die stream is nagenoeg direkt naar DVD te schrijven. Is hier op het board al genoeg over geschreven! Peter
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen