Gast Geplaatst: 29 maart 2004 Geplaatst: 29 maart 2004 Ik heb zaterdag een Skystar 2 kaart gekocht, maar dat ding wil geen beeld geven. De schotel is uitgericht op Astra 19.2E en de software geeft een strength/quality van beiden ongeveer 70% aan, maar toch kan ik geen enkele zender bekijken, zowel met de meegeleverde DVBViewer als met ProgDVB. Als ik met de bijgeleverde Setup4PC de transponders afzoek krijg ik bij ALLES wat er gevonden wordt de melding: No PAT data (0x90000101). Ik gebruik Windows XP SP1 en driver 4.2.10, 4.2.8 geeft hetzelfde resultaat. Heeft iemand n idee hoe ik dit op kan lossen? BVD
M€®LïÑ Geplaatst: 30 maart 2004 Geplaatst: 30 maart 2004 en de FTA zenders die wel ? ART BVN want je kunt origineel alleen fta bekijken met deze kaart. Denk eerst eens na voordat je een scherpe opmerking maakt !!!!
satfeeds Geplaatst: 31 maart 2004 Geplaatst: 31 maart 2004 Is de skystar 2 wel goed geïnstalleerd ? Kijk eens in configuratiescherm, systeem, hardware, apparaatbeheer, netwerkkaarten of ze daar niet met een uitroepteken is geïnstalleerd of is uitgeschakeld ?
teknobass Geplaatst: 31 maart 2004 Geplaatst: 31 maart 2004 Waar ik zelf goeie ervaringen mee heb (1 dag welliswaar, maar toch) is het programma Skyview. FF googlen, downloaden en installeren en kijken of je daar wel beeld mee krijgt. Mocht dat niet werken : Wat heb je voor videokaart, hoeveel netwerk kaarten zitten er in, hoeveel geheugen zit er in je bak. Kun je met Mytheatre/ Progdvd wel gewoon bestanden afspelen ?
iTiSi Geplaatst: 5 april 2004 Geplaatst: 5 april 2004 De kaart is gelocked!!! Gebruik de search en er gaat een wereld voor je open!
wammeswaggel Geplaatst: 7 april 2004 Geplaatst: 7 april 2004 Alleen als je de software van Europe On Line(EOL) gebruikt hebt. Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen