Gast Geplaatst: 30 maart 2004 Geplaatst: 30 maart 2004 Gisteren een erase flash gedaan toen heb ik nieuwe ronaldd erop gezet, daarna gbox1 gezet. Als ik in emu menu de emu scam-gbox1 selecteer en save, en kijk dan weer in emu, dan staat hij weer op scam-gbox1. Ik krijg dit niet opgelost, hij springt iedere keer weer terug naar scam-gbox. wie weet een oplossing. want ik krijg prima fila en sky en de zenders op thor niet meer hierdoor ontvangen. alvast bedankt.
Ome Merde Geplaatst: 30 maart 2004 Geplaatst: 30 maart 2004 de discussie over de nieuwste Ronaldd-image staat hier . het is niet nodig hiervoor een apart topic te openen, je kan je vragen, opmerkingen, suggesties in die thread kwijt. zo houden we het board overzichtelijk. groet, merDe deze ruimte is te huur
DroomDoos Geplaatst: 30 maart 2004 Geplaatst: 30 maart 2004 @ veerle2 Ik denk dat je geheugen vol zit, Pleur eerst maar eens wat gedownloade VAR's weg... Dan nog eens proberen. Om te wisselen heeft ie volgens mij op één of andere manier geheugen nodig. Soort swap filetje. DroomDoos
Gast Geplaatst: 30 maart 2004 Geplaatst: 30 maart 2004 bedankt, daar lag het dus aan, nu krijg ik nog steeds niks door op thor en ook sky en prima fila ook niet, terwijl ik seca2 bestanden heb gekopieerd naar dreambox
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen