Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo.

Ik krijg met m Skystar 2 kaart geen signaal op bepaalde transponders van de Astra op 19,2 graden. Frequentie en SR ingeveord volgens lyngsat, MyTheatre en ProgDVB geprobeerd, Skystar drivers out-of-the-box, 4.22 en 4.28 geprobeerd, aleemaal geen resultaat

De betreffendee transponders doen het wel op mn normale ontvanger (Digital 1200 CI), waaruit ik dus opmaak dat de schotel en LNB correct zijn afgesteld. Ook andere TPs (o.a. de nederlandse zenders) doen het wel op de Skystar.

Iemand een idee waar dat aan zou kunnen liggen ?

Geplaatst:

Ik heb dit wel vaker met MT maar zelden met ProgDVB. Probeer eens aan een nieuwe transponderlijst te komen (0192.ini). Maak ff een zipfile van je hele dir voor je begint, gooi dan de hele sattelliet (bv. astra 19.2) weg binnen ProgDVB of MT en importeer hem uit het bestand. Daarna binnen het betreffende programma alle TP's opnieuw scannen. Op die manier heb ik onlangs de helft van de Taq's weer teruggevonden terwijl ik de betreffende TP eerder NIET gescanned kreeg binnen MT!

Geplaatst:

ok, ik zal het eens proberen, maar ik denk niet dat het nog nodgi is. Ik heb Skyview geinstalleerd, en die pakt die transponders wel, en zo op het eerste gezicht lijkt het me een betere applicatie dan Mytheatre. Beetje gemis aan documentatie maar met de juiste boards en google kom ik een end.

Geplaatst:

heb onlangs het nieuwe dvb dream op de pc geinstalleerd en daar zit een sattool bij met mogelijkheid om complete settingslijsten van iedere sateliet te downloaden van het internet, deze zijn gemakkelijk aan te passen en om te zetten naar ini bestanden. misschien heb je er wat aan programma draait overigens ook heel goed zowel op laptop als op de grote pc.

skystar

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen