Gast Geplaatst: 30 maart 2004 Geplaatst: 30 maart 2004 Hoe oude cs_clients te verwijderen ?? Dit voor nieuwe ronaldd te installeren als ik in emu menu software verwijderen doe dan komt test en rode knop afbreken en rest niks ook niet als ik heel lang wacht.
RobbieT Geplaatst: 30 maart 2004 Geplaatst: 30 maart 2004 Dan heb je verder niks extra geinstalleerd, dus ook geen oude cs_client. Je kunt dus gewoon verder met de nieuwe Ronaldd img installeren. CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af! Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1 Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5
Gast Geplaatst: 30 maart 2004 Geplaatst: 30 maart 2004 bedankt voor het antwoord, ik heb de nieuwe ronaldd erop gezet alleen als ik in emu menu de emu scam-gbox1 selecteer en save, en kijk dan weer in emu, dan staat hij weer op scam-gbox1. Ik krijg dit niet opgelost, hij springt iedere keer weer terug naar scam-gbox. wie weet een oplossing. want ik kan prima fila en sky en de zenders op thor niet meer hierdoor ontvangen. alvast bedankt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen