Turelure Geplaatst: 11 april 2004 Geplaatst: 11 april 2004 Bij mij werkt de dreamtv 0.47 ook beter. (andere flipt) Maar ik kan geen kanaal kan geen rechtsklik en ChannelChange doen, als ik dat doe, dan begint het beeld en klank te stotteren ... hij begint dat wel zijn userbouqet*.tv files te kopieren maarrrrrrrrrr dan de bekende ingebouwde XP POPUP :-) Dreamtv.exe has encountered a problem and needs to be close......
JAL Geplaatst: 11 april 2004 Geplaatst: 11 april 2004 Dat had ik met de 0.48 dat ie tv files begon te kopieren en met de 0.47 geen problemen.
Gast Geplaatst: 11 april 2004 Geplaatst: 11 april 2004 Dat probleem ken ik ook. Echt iets voor XP, helaas heb ik er nog geen oplossing voor gevonden. Zolang ik maar niet wat probeer te veranderen in 0.47 gaat het vrij goed. 0.48a is niet aan de gang te krijgen. Groeten, Johan
JAL Geplaatst: 11 april 2004 Geplaatst: 11 april 2004 0.47 werkt hier heel goed ook met kanalen wisselen, en ik heb ook winxp er achter.
Gast Geplaatst: 12 april 2004 Geplaatst: 12 april 2004 Hier blijft het een probleem. Alles werkt, behalve het change channels. Ik vermoed dat het wat met de software of de db te maken heeft, maar waar precies weet ik nog niet. Groeten, Starcopy
efcee Geplaatst: 12 april 2004 Geplaatst: 12 april 2004 vreemd allemaal, ik heb zelf 2 computers, op allebei werkt tuxvision, maar op maar 1 pc werkt ook dreamtv. erg raar, ik heb zo`n vermoeden dat het iets met xp heeft te maken
JAL Geplaatst: 12 april 2004 Geplaatst: 12 april 2004 Op mijn computer winxp pro en op mijn leptop winxp home wekt op elel twee goed.
Gast Geplaatst: 13 april 2004 Geplaatst: 13 april 2004 Ik zag inmiddels in een andere treat dat het wel eens aan directx9.0b kan liggen. Ga hier eens naar kijken laat het wel weten als dit het probleem oplost. Groeten, Starcopy
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen