Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,<P>Zoals al meerdere malen door diverse personen in dit forum aangehaald heb ik ook een file op een kaart gezet welke er voor zorgt dat een nieuwe file niet meer te laden is en geeft dan elke keer een verify error!<P>1) HOE KRIJG IK DIT ER WEER AF ??<P>2) MetIC-prog kan dit blijkbaar maar deze herkent de Goldprogger niet<P>3) Gewoon een nieuwe kaart kopen is natuurlijk een oplossing maar dit moet ook anders kunnen.<P>Alle hulp is welkom.<P>Groeten,

Geplaatst:

Ik heb al dikwijls geprogrammeerd met code protect zonder er op te letten.<BR>geen enkel probleem gehad om te herprogrammeren. Wat je dan niet kan is de code weer uitlezen, maar programmeren wel.

Geplaatst:

Hoi Johan,<BR>Wat ik dan geprogt hebt weet ik niet maar het lukt me net als andere mensen op dit forum niet het betreffende kaartje opnieuw te proggen???? confused.gif" border="0

Geplaatst:

Bedankt voor het antwoord maar inmiddels heb ik files uit duckstad geprobeerd en deze geven geen errors??? Bijkbaar is er toch een combinatie van oude & nieuwe files welke samen niet werken.<P>Hoe wat en waarom weet ik niet maar het werkt nu.<P>Groeten, wink.gif" border="0

Geplaatst:

Hallo Frans, dat met die verify errors is bij mij opgelost.<BR>Ik was zo stom om in het programma gold140 niet de juiste volgorde van de " tabs " aan te houden. Eerst de "Eeprom " tab aanklikken, dan de hex file inladen en vervolgens programmeren.<BR>De volgende stap is de " Pic " tab aanklikken, de pic file inladen en vervolgens programmeren.<BR>Als het goed is krijg je dan geen errors meer en doet je kaartje het.<BR>Misschien niet de juiste oplossing voor jouw, maar geen oplossing is ook niets.<BR>Groetjes, John

[Put brain in motion before moving mouth.]

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.