Gast Geplaatst: 1 mei 2001 Geplaatst: 1 mei 2001 Wie kan me helpen met het volgende probleem;<BR>Nadat ik de loader hex op de kaart heb gezet<BR>krijg ik, als ik de bin file probeert te programmeren( met het NT programma van Ome Willem)steeds in het scherm de boodschap"No ACK on command".<BR>Ik heb met verschillende programma's geprobeerd om de bin file alsnog op de kaart te zetten maar tot op heden lukt me dat niet.<BR>Wie kan me op weg helpen??<BR>Alvast bedankt.<BR>Kees.null
Gast Geplaatst: 4 mei 2001 Geplaatst: 4 mei 2001 Met welke programmer prog je? En welke loader gebruik je een piccard loader of een winphoenix loader, deze moet je ook met datzelfde programma gebruiken namelijk.
Gast Geplaatst: 5 mei 2001 Geplaatst: 5 mei 2001 Had gisteren ook voor het eerst een hex op een IC kaart gezet met Piccard 2.1 maar nadat de hex (uit duckstad) op de kaart was gezet wilde de bin er niet meer er bij (kreeg iedere keer error). Ik heb toen weer een oude hex teruggezet en daarna de duckstad bin er opgezet, en vervolgens pas de duckstad hex. En wat denk je? Hij doet het! <P>Het kan natuurlijk ook zo zijn dat er inmiddels betere software is voor dit soort zaken. Suggesties zijn welkom...
Gast Geplaatst: 13 mei 2001 Geplaatst: 13 mei 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by Arthur:<BR><STRONG>Met welke programmer prog je? En welke loader gebruik je een piccard loader of een winphoenix loader, deze moet je ook met datzelfde programma gebruiken namelijk.</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Bedankt voor je reactie.<BR>Ik heb van de week een paar keer geprobeerd om terug te mailen maar het was waarschijnlijk zo druk dat het me telang duurde. <BR>Ik heb ondertussen 1 kaart aan de praat gekregen met een februari file, echter wanneer ik de andere kaart op dezelfde manier en met dezelfde file programmeer krijg ik ( als ik bij de providers kijk die op de kaart moeten staan) alleen maar eem "Y'<BR>te zien en bovendien werkt de kaart dus niet.<BR>Welke andere loader, bin en hex file ik ook probeer op de kaart verandert er niets.<BR>Heb jij daarover soms nog enige tips.<BR>Hier wordt gewerkt met een Strong 4375 en een aston 1.03 cam.<BR>Programmer VP2 en goldwafers van Ome Willem.<BR>Groetjes Kees.<BR>
Aanbevolen berichten