Gast Geplaatst: 18 augustus 2001 Geplaatst: 18 augustus 2001 Hallo moderatoren, sherrifs etc.<P>Als dit board een PM mogelijkheid bied, moet ik er dan niet van uitgaan dat er ook werkelijk een privé gecommuniceerd kan worden.<BR>Ik wilde iemand een commerciele url laten weten,per PM, die werd prompt in <A HREF="http://www.XXXXX.com" TARGET=_blank>www.XXXXX.com</A> omgezet.<BR>Mij maakt het verder niet veel uit, maar vind dit toch niet in de haak.<BR>Als ik die url iemand wil toespelen kan dat ook via elkaars email, dus waarom dit gedoe...?<BR>In de Rules & Policies staat inderdaad dat geen commerciele links mogen worden genoemd.<BR>Over PM`s wordt niet gesproken.<BR>Is dit om de adverteerders op dit board te beschermen....?<P>Gaarne uitleg.
Ron Geplaatst: 18 augustus 2001 Geplaatst: 18 augustus 2001 1. Dit soort berichten hoort niet op het board thuis, maar in onze mailbox. Ik wil dan ook hopen dat je dit soort berichten een volgende keer per e-mail verstuurd. Ik houd er niet van dat wij door een lid in een situatie worden verplaatst waar wij ons niet willen bevinden.<P>2. De reden waarom op het board commerciële links verboden zijn en door de board software automatisch worden gecensureerd lijkt me duidelijk.<P>3. De reden dat diezelfde links ook in een PM worden gecensureerd is eenvoudigweg omdat de board software geen onderscheid kan maken tussen censureren op het board of in een PM.<P>Toxic[Q]
Ron Geplaatst: 18 augustus 2001 Geplaatst: 18 augustus 2001 Het andere topic heb ik verwijderd omdat ik het zat ben dat wij op deze mannier in een positie worden gemanoeuvreerd waar wij ons niet in willen bevinden. Lees onderstaande opmerkingen en trek jouw conclusie:<P>Zijn jullie door het warme weer allemaal een beetje in de war of zo? Bitje omgevallen misschien?<BR>Wij kunnen geen PM's lezen en doen dat dus ook niet. PM's staan "gecodeerd" op de server en kunnen niet zomaar gelezen worden.<BR>De enige "PM's" die ik lees zijn de antwoorden op PM's die naar mij toe gestuurd worden omdat de ontvanger van de eerste PM niet kan lezen en als een schaap zonder wol op reply in zijn e-mail client drukt en dus feitelijk het antwoord naar info@sat4all.com stuurt. Dat is dus niet mijn schuld.<BR>Verder is het zo dat de starter van het vorige topic insinueert dat ik de "adverteerders" zou beschermen. Vandaar dus mijn opmerking over de positie waarin wij ongevraagd worden gemanoeuvreerd. Ten eerste zijn er op sat4all geen adverteerders maar alleen sponsoren en ten tweede slaat die opmerking sowieso nergens op omdat wij niemand hoeven te "beschermen".<BR>Ik heb duidelijk uitgelegd dat de board software woorden en urls die in onze censuur lijst staan AUTOMATISCH censureert. De board software KAN geen onderscheid maken tussen PM's of board berichten (postings).<BR>IK snap niet waarom jullie nu toch daar over door moeten zeveren maar de eerste de beste die denkt hierover nog een posting op het board te moeten doen wordt verwijderd in de ban lijst toegevoegd en via IP geblokkeerd. Er schijnt geen andere oplossing te zijn.<BR>Klachten naar info@sat4all.com (NUL garantie op een antwoord). Dat is de laatste keer dat ik dat zeg. Wij hebben geen zin in eindeloze vervelende discussies op het board. Als dit zo door gaat **********wat hier staat(stond) is nu gecensureerd omdat het een direct gevolg was van een verhoogde hartslag en vingers die zich op onverklaarbare wijze in kleine hamertjes hadden gemuteerd ***********. Dat slap gezever moet nu maar eens afgelopen zijn.<P>Toxic[Q]<p>[ 18-08-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]
Aanbevolen berichten