mojo-jojo Geplaatst: 31 maart 2004 Geplaatst: 31 maart 2004 hallo ik heb dit mobotje gekocht KT6 Delta-FIS2R nu zit ik met een probleem hij doet het niet twinmos ddr geheugen er in gezet pc3200 draait op 400 mhz. ik heb er nog een oude cpu in zitten een 2400+ die draait op 266FSB nu slaat de pc niet aan doet helemaal niets weet weet wat mobo is ook niet kapot die had ik al treug gestuurt en weer retour gekregen nu denk ik zelf dat dit sammen niet wil werken dan dit????? Dreambox 800 PVR Dreambox 8000 PVR met dvd en 500 gig hdd Full abbo op Canaldigitaal met Eredivisie Live-pakket en Thema-pakket en een 2de en 3de kaart **Groetjes mojo-jojo**
Gast Geplaatst: 31 maart 2004 Geplaatst: 31 maart 2004 mojo-jojo, Heeft een kennis van mij ook gehad. Toen bleek het moederboard wat hij gebruikte nog een extra voedings connector te hebben. Een klein stekkertje. Nadat hij dit had aangesloten werkte het prima. Ik weet niet of dit moederboard dit ook heeft. Is maar een tip. Flappie
toeter Geplaatst: 31 maart 2004 Geplaatst: 31 maart 2004 en heb je al geprobeerd je bios te resetten met de jumper op het moederboard
mojo-jojo Geplaatst: 1 april 2004 Auteur Geplaatst: 1 april 2004 @flappie klopt zit op het moederbord gisteren heb ik het probleem op gelost nog het was inderdaad dat kleine stekkertje mijn voeding had dat stekkertje helemaal niet ander voeding er klaar Dreambox 800 PVR Dreambox 8000 PVR met dvd en 500 gig hdd Full abbo op Canaldigitaal met Eredivisie Live-pakket en Thema-pakket en een 2de en 3de kaart **Groetjes mojo-jojo**
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen