Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een goldwafer met verschillende programma's proberen te proggen maar het lukt niet. Een andere gaat wel. Kan het zijn dat de kaart geblokeerd is oid? Met cardmaster verschijnen er na de connect in de velden van ATR, Serial enz. geen kaartgegevens maar alleen maar nullen. Met chipcat de melding: Error writing eeprom. Kan het komen doordat ik de kaart een keer met code protect heb beschreven of heeft iemand een idee? Tips zeer welkom.<BR>Esco.

Geplaatst:

Kan ook gewoon kapot zijn. Ik heb hier ook zo'n goudkleurig ijskrabbertje liggen waarvan de eeprom met geen mogelijkheid meer de beschrijven is...

Geplaatst:

@Esco<BR>Heb je al geprobeerd om eerst je kaart helemaal leeg te maken?

• 2 weken later...
Geplaatst:

Hallo LD ,hoe moet je de kaart helemaal leeg maken? Alvast bedankt Esco.

Geplaatst:

@Esco<BR>In elk Programeer pakketje zit wel een optie "erase" genaamd.<BR>Hebbie dat al geprobeerd?<BR>(Mijn tip: als je daarna alleen nog verify error op adress 0000h krijgt, bestel dan maar vast een nieuw kaartje, want dan zul je daar je electrisch hekkie niet meer mee open krijgen frown.gif" border="0

Geplaatst:

Heb het probleem zeer waarschijnlijk opgelost. Kaartje is van het smd type waarvan de de contacten c4 en c8 verbonden zijn met de pic en eeprom wat volgens een schema niet standaard is bij pic kaarten.<BR>Na deze afgeplakt te hebben lukte het wel! Alleen nog even testen of het ook werkt.<BR>Esco.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.