Ga naar inhoud


[Strong] met Multicam 4000 gepatched


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo nogmaals,,

 

Ik heb mijn receiver Strong 8000 V2.2 de multicam 4000 NL gepatched, en dat gaat voor de helft goed denk ik,,

Ik ontvang al veel meer kanalen dan met de vorige firmwares die ik uitgeprobeerd heb, ik heb nu dus de multicam 4000 in combinatie met de ***ongewenste_url*** fun 6/1 files..

 

Alleen ik kan de echt leuke kanalen daar nog steeds niet mee ontvangen,, Namelijk alle nederlandse kanalen en de filmkanalen.

 

Alle duitse kanalen ontvang ik zonder probleem en de meeste radio's kan ik ook goed ontvangen + sommige muziekzenders gaat ook goed zoals VHI classics, en zik xxl ontvang ik ook goed..

 

Dus kan iemand mij helpen met wat ik fout doe,, ik wil graag de nederlandse kanalen ontvangen..

 

Alvast bedankt,,,

 

greetings ric

Link naar reactie
Delen op andere sites


 

Hallo

 

Nou ik ben al weer een beetje verder, ik kan nu tenminste ned 1,2,3 enz tot aan TMF ontvangen, en dat heb ik gedaan door handmatig de codering te veranderen in Nagra,, het stond eerst op seca,, alleen dat heb ik ook geprobeerd bij National geo, en discovery en animal planet, alleen deze krijg ik nog steeds niet te zien,, zou ook wel x zone willen ontvangen en andere buitenlandse filmkanalen maar daar blijft het beeld ook allemaal zwart bij..

 

Wat kan ik doen??? heb bij discovery en Nat geo, ook handmatig de codering veranderd,, maar bij elke codering blijft het zwart beeld..

 

Hoop dat iemand mij kan helpen

 

greetings ric

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze kun je (nu) nog niet ontvangen...Zijn allemaal alleen in seca2/irdeto 2.

De zenders die nu bij jou werken onvang je in irdeto 1... Deze worden nog steeds in deze codering uitgezonden omdat die in het orginele pakket zat.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...