CB1 Geplaatst: 1 april 2004 Geplaatst: 1 april 2004 Hallo, Ik gebruik de dreamflash (b versie). Nu heb ik voor de ronald versie een Rs file gedownload die ik ik etc/init.d moest kopieren. Hierna starte hij op via de dreamflash (voorheen bleef hij hangen). Wat moet ik in de Rs file veranderen om Rudream via de dreamflash te laten starten? Gr cb1
CB1 Geplaatst: 1 april 2004 Auteur Geplaatst: 1 april 2004 Kan dan niemand vertellen hoe zo`n file in elkaar steekt?
Gast Geplaatst: 1 april 2004 Geplaatst: 1 april 2004 Je zou beide rc files kunnen openen met een editor en kijken waar de verschillen in zitten en proberen handmatig die van rudream aan te passen en dan terug zetten met ftp. Ik heb er ook eens me zitten kl**ien maar heb het na het lezen van ronalds berichtje over multiboot maar opgegeven.
CB1 Geplaatst: 1 april 2004 Auteur Geplaatst: 1 april 2004 Aha. Nou dan houd ik er ook maar mee op. Alleen jamer dat in de nieuwe ronald ik de cardinfo niet meer zie van mijn s2 kaart. Weet niet of ie nu wel of niet geupdate is. Gr Cb1
Fredo Geplaatst: 1 april 2004 Geplaatst: 1 april 2004 Citaat: Aha. Nou dan houd ik er ook maar mee op. Alleen jamer dat in de nieuwe ronald ik de cardinfo niet meer zie van mijn s2 kaart. Weet niet of ie nu wel of niet geupdate is. Gr Cb1 probeer eens een andere settings lijst mischien doet hij het dan wel heb ik net ook bij een ander forum gelezen Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen