Gast Geplaatst: 19 mei 2001 Geplaatst: 19 mei 2001 kan iemand mij vertellen hoe ik een kaard ( gold ) kan opladen met een gold programmer<BR>en welke hex fille s ik moet hebben van internet .
Gast Geplaatst: 19 mei 2001 Geplaatst: 19 mei 2001 ja mischien met een 3,6 mega wat adaptor?<BR>De files die je moet hebben ( Want jij wilt gratis kijken toch?) eindigen in de meeste gevallen op bin of hex.<P>nu kun je de bin en de hex file samen smelten tot een bruikbare gratis kijk maar raak file het wordt dan een echte heks file.<BR>Maar je zou ook dit forum eens beter kunnen bekijken. <BR>Groetjes The Sahib
Gast Geplaatst: 20 mei 2001 Geplaatst: 20 mei 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by Sahib:<BR><STRONG>ja mischien met een 3,6 mega wat adaptor?<BR>De files die je moet hebben ( Want jij wilt gratis kijken toch?) eindigen in de meeste gevallen op bin of hex.<P>nu kun je de bin en de hex file samen smelten tot een bruikbare gratis kijk maar raak file het wordt dan een echte heks file.<BR>Maar je zou ook dit forum eens beter kunnen bekijken. <BR>Groetjes The Sahib </STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>ik dank u voor het schrijven en ik probeer het eens uit en hoop dat het nu lukt .<BR>ik ben nog niet gewend te werken met de goldprogrammer want ik ben meer vertouwd met de jdm programer maar daar kunt u niet de goldkaarten mee programeren .<P>
Gast Geplaatst: 20 mei 2001 Geplaatst: 20 mei 2001 Hi, Goldprogrammer heeft geen boot file nodig,<BR>deze maakt ie zelf aan .........<BR>dus.... <BR>als 1è Epromfile erin en dan als 2è de betreffende tuner file, bv. STRONG of PIONEER of PHILIPS etc. etc.<P>SUCCES en groetjes van uit het BOS
Aanbevolen berichten