rongogo Geplaatst: 1 april 2004 Geplaatst: 1 april 2004 @toxic Nou ik vind het geen april grap, ik hier zelf ook last van op de taquilias 19e, alle poorten staan dicht, en kabel er ook uit gehad, dus topic mag voor mij weer gewoon open. Kheb er nu even geen last van, heb mijn box gereboot, maar toen straks bleef hij maar zappen.
Littlesat Geplaatst: 1 april 2004 Geplaatst: 1 april 2004 Misschien zit er iemand via het internet je dream te zappen!!! Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
rongogo Geplaatst: 1 april 2004 Auteur Geplaatst: 1 april 2004 Hallo ik had mijn internet eruit getrokken, ik snap dat je vanaf buitenaf kan zappen, heb het zelf ook vaak gedaan bij anderen, maar als ik geen verbinding met internet heb, dan kan ook niemand van buitenaf zappen, en een bekende moet dan drie hoog een flat beklimmen om met zijn ab te zappen.
bliksem Geplaatst: 1 april 2004 Geplaatst: 1 april 2004 Ik draai de laatste van ronald maar werk goed bij mij. heb je het bij alle kanalen Dreambox DM8000HD AZBOX Premium +
Fredo Geplaatst: 1 april 2004 Geplaatst: 1 april 2004 heb je tuxvision geinstalleerd dat kan ook de oorzaak zijn Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Ron Geplaatst: 1 april 2004 Geplaatst: 1 april 2004 Citaat: alle poorten staan dicht, en kabel er ook uit gehad Bril niet op? Ik zet het topic weer open en sluit deze af want ik werd net ook door de vrouw gebeld die helemaal in paniek was omdat ze dacht dat ze mijn (onze) dreambox kapot gemaakt had. Ze zat naar tequilla 2 te kijken toen het gebeurde. Ik ben helaas pas om 17.00 thuis dus kan dan zelf pas kijken wat er precies gebeurt. Ik werd net ook al gebeld door een vriend bij ons in de straat waarvan de Pioneer vreemd deed, maar ik dacht dat hij me wel zat te foppen. Ik heb die pioneer zelf geinstalleerd en voel er weinig voor zometeen 1 april in mijn gezicht te krijgen als ik zie dat alles gewoon goed werkt. K*t 1 april, je kunt niemand serieus nemen:-((((( Tox.
Aanbevolen berichten