Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Weet er iemand iets meer over dit ds9 projekt?<P>Thx,<BR>Assie

Geplaatst:

DS9 is een frans project waarbij je ppv events in een eeprom file kunt toevoegen. Werkt als een trein, alleen de pic file is alleen nog maar geschikt voor de XSAT ontvanger. Momenteel kan een eeprom file nog maar 20 events behappen, maar daarmee krijg je de spaanse vleeszenders wel weer open :-)<P>op <A HREF="http://pub101.ezboard.com/bmediasecaforum" TARGET=_blank>http://pub101.ezboard.com/bmediasecaforum</A> staat behoorlijk wat uitleg, je moet alleen wel een behoorlijk stukje franse kaas spreken... tongue.gif" border="0

Geplaatst:

Hoi,<P>Het DS9 projekt vind onze vriend Freek vast wel heel leuk.<BR>Irdeto,Seca,Viaccess op EEN kaart (16F876 en 24C65) en deze werkt in een irdeto cam.<BR>Je kijk dus 3 coderingen in een irdeto cam.<P>Bye

Geplaatst:

Deep Space Nine Project <P>In the attempt to emulate the enterprises of the glorious Voyager Deep Space Nine, a micro decrittatore one is born on a microcontroller, than in spite of micro the resources it carries out its functions dearly. <BR>Deep Space Nine is compatible with the systems of irdeto and betacrypt, limitedly to the commandos of class 01, 02 and 05 and relative system of validation (SIGNATURE), comprised emulation seca and viaccess on irdeto CAM.

Geplaatst:

sorry, inderdaad, ik was in de oorlog (war) het is inderdaad hbemu/wallbanger op een kaart, zo moet je het zien.<P>Dus snel naar de winkel een humax halen, of je blauw betalen aan een irdeto allcam :-)

Geplaatst:

Een humax heb ik al laugh.gif" border="0 . Nu nog alleen zo'n kaart.

Geplaatst:

Iemand al DS9 aan het draaien gekregen?<BR>Ik krijg steeds "Invalid Card", dus blijkbaar iets fout met de PIC file.

Geplaatst:

Je schijnt een speciale kaart nodig te hebben, niet de normale GW kaart, maar een die er veel op lijkt.<P>Waar heb je de file kunnen downloaden?

Geplaatst:

Valt inderdaad geen kaas van te maken.<BR>Iemand nederlandse of engelse info? confused.gif" border="0

Geplaatst:

Jongens toch kijk eens in de doc files zelfs al zijn die in een taal die ik niet machtig ben kan ik er toch nog uithalen welke versie met welk soort kaart werkt.<BR>Uit mijn blote hoofd voor een 16f84/24c16 heb je versie 3.01 nodig.<BR>Suc6 laugh.gif" border="0

Geplaatst:

@Swiebo<P>Waar kan ik die files ergens vinden ? Heb zojuist een half uur over dat franse forum liggen baggeren, maar niets gevonden (zal wel komen omdat ik niet zo'n held in frans ben laugh.gif" border="0 )<BR>Heb wel gelezen dat ze een PIC 16F876 gebruikten, icm een 24C64...Als iemand een schema van zo'n kaartje heeft kan ik dit zo uitproberen..

Geplaatst:

YEAH !!<BR>Het werkt !!! Ik heb zojuist ff een PIC16F877 geregeld en hier de software 5.01 in geblazen en de juiste file in een 24C65 gezet.. De PIC16F876 schijnt vrij slecht leverbaar te zijn. Hele zaakje op een oud D2MAC kaartje gebakken (werkte met een PIC16C57)..<BR>Op bijna alle S*ca/*rdeto/Betacr*pt/v*access kanalen gelijk beeld op de interne ird*to CAM in m'n Humax 5400. Enige probleempje is dat de omschakeling tussen de providers af en toe hapert. Oplossing is dan om ff het kaartje in en uit te schuiven.<BR>Kaartje ondersteunt nu:<BR>- 16 ird*to 00 providers<BR>- 16 ird*to 10 providers<BR>- 16 s*ca providers<BR>- 16 v*access providers

Geplaatst:

Kun je die PIC16F877 programmeren met een goldprogger?

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.