Gast Geplaatst: 27 mei 2001 Geplaatst: 27 mei 2001 bij het programeren van de Loader op een goldcard verschijnt er direct na het indrukken van program de melding failed to write adress OOOO daarvoor heb ik nooit last van gehad. de prg is picprog.<BR>Wie kan me helpen wat ik kom echt niet uit<BR>Groetend Marcel.
Gast Geplaatst: 27 mei 2001 Geplaatst: 27 mei 2001 controleer even met een nieuwe kaart. Er is een partij waardeloze goldcards op de markt die ver onder de 30,- wordt verkocht, het grootste gedeelte van deze kaarten is bagger.
Gast Geplaatst: 27 mei 2001 Geplaatst: 27 mei 2001 ik heb 2 kaarten die ik alang gebruik.<BR>deze heb ik meerdere keeren geprogt en dat ging altijd goed. beide kaarten zou goed moeten zijn. beide kaarten kan ik niet opnieuw proggen.<BR>Groetend marcel.
Gast Geplaatst: 6 juni 2001 Geplaatst: 6 juni 2001 moet je het eens proberen om de loader te laden met de 24c13 en dan met winphoenix het andere gedeelte en dan weer met 24c13 de laatste pic
Satori Geplaatst: 7 juni 2001 Geplaatst: 7 juni 2001 Ik heb dit ook een paar keer gehad. Als ik dan een 'erase' van de pic uitvoerde werkte daarna bij mij alles weer correct.
Aanbevolen berichten