Gast Geplaatst: 1 april 2004 Geplaatst: 1 april 2004 kan mij iemand zeggen op welke side ik de gebruiksaanwijzing van de rotor supertack ez2000 kan vinden of heeft iemand die zoja dan hoor ik het graag
goto Geplaatst: 1 april 2004 Geplaatst: 1 april 2004 Weet zo geen site waar die te vinden is,maar heb er hier wel 1 liggen. Mocht je geen site vinden,doe me je adres maar ff per pm,stuur ik je wel een kopie. compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.
EL PIÑO Geplaatst: 1 april 2004 Geplaatst: 1 april 2004 Kijk eens op http://gebruiksaanwijzingen.sat4all.com/ misschien dat hij daar tussen staat. Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.
Gast Geplaatst: 1 april 2004 Geplaatst: 1 april 2004 hoe kan ik de gebruiksaanwijzingen openen geeft aan kan niet bewerking niet uitvoeren
bommeltje Geplaatst: 3 april 2004 Geplaatst: 3 april 2004 hoi, op de gewenste gebruiksaanwijzing klikken. dan downloaden. daarna met winzip of gelijk programma openen. regards bommeltje [color:"bleu"]to do is to be,to be is to do,dobedobedoo[/color] [color:"red"]triple dragon incl skyworld[/color] smart msp 01/dreambox7000s/manhattan550 blindsearch/dreambox 500c/dreambox 7020
Gast Geplaatst: 4 april 2004 Geplaatst: 4 april 2004 dat klopt maar misschien doe ik iets verkeerd ik krijg als ik op de gebruiksaanwijzing klik krijg ik een ander scherm . en daar staat boven dat bewerking niet uitgevoerd kan worden dus ik kan niets downloden
premium Geplaatst: 5 april 2004 Geplaatst: 5 april 2004 Hoi Katootje, Voordat je naar de gebruiksaanwijzingen kunt gaan moet je wel even inloggen. M.V.G. Premium.
Tonskidutch Geplaatst: 5 april 2004 Geplaatst: 5 april 2004 is de activeX of java uitgezet in je instellingen bij Internet options... die instelling is verstandig! maar als je even deze aanzet en een refresch doet dan moet je download beginnen.. anders pm je maar het email adres en dan sturen we hem per mail... staat trouwemd miet veel in die gebruiksaanwijzing, heb hem ook. cheers Our Darkness Anne Clark
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen