Ga naar inhoud

dvb2000 with intern emulator.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

heeft er iemand de dvb2000 versie geprobeerd met interne emulator?ik kan het niet proberen omdat ik geen modem connecter heb en daar moet je een diode aan zetten en een draad leggen naar smartcard connectors.Laat even iets weten wat die kan.<P>------------------<BR>voor alle update's zie<BR>http://members.xoom.com/digital_sat

Geplaatst:

WELK SCHEMA IS HET GOEDE????<P>Ik heb van deze site de dvb2000emu gedownload, maar ook van een andere site.<BR>De DIODE is in de beide verschillende schema's precies andersom getekend.<P>Moet de KATODE naar boven wijzen of naar beneden?<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Hallo Teebee,<P>Er gaat een lampje branden, het gehele schema is gespiegeld.<BR>Teebee, gaat het schema van Sat4all uit van de aansluitingen op het MOEDERBOARD? (9200S)<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Inderdaad, het schema op sat4all is voor ineens aan te sluiten (solderen) op het moederbord, terwijl op andere schemas de aansluiting via de modem kabel is van een D-Box.<P>Tip: MAAK GEEN KORTSLUITING !!!

Geplaatst:

Bij mij werkt het prima,...........<BR>BEHALVE RTL4 & RTL5 op de nieuwe transponder,<BR>Kijk nu via de oude transponder 12012V maar dat is volgende week over.<BR>Iemand een oplossing ????? of gebruik ik een onjuiste .bin en is er een betere?????<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Mensen waar vind ik deze emulator?<BR>Er staat in een vorige posting soft van deze site gehaald?<BR>Ik vind die soft nergens!!!<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Oeps weer wat vergeten, t'is ook veel te warm: ook voor all-cam. Maar de nederlandse 0-cam lijkt niet te werken met deze software. Wat betreft de soft bij mastercrd: geen idee.

Geplaatst:

PIC kaarten werken ook al niet met die 0-cam is er eigelijk wel iets dat werkt????<P>------------------<BR>

Geplaatst:

marcie een pic card irdeto werkt prima met een 0 cam . je moet alleen een van de eerste files van martin zien te vinden. en deze uitproberen met verschillende *.bin files.<BR>heb de bin . hier nog wel ergens staan maar deze is niet meer op datum. en vergt wat edit werk..<P>gr djazzie<P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Geplaatst:

Supermarcie: Je kan behalve lezen- waar je echt wijzer van wordt- ook zelf je emailadres vermelden. (staat niet in je profile) En wie weet.....

Geplaatst:

Djazzie, hoe kan ik inbezit komen van die bin file voor 0-cam?<BR>heb jij een e-mail adres dat je hier bekend wil maken?<BR>Of kan die niet in download area terecht komen?<P>------------------<BR>

Geplaatst:

supermarcie,<P>klein tipje: gebruik anders het programma Epromedit om un bin file om te vormen. rolleyes.gifrolleyes.gifrolleyes.gif<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.