Gast Geplaatst: 2 april 2004 Geplaatst: 2 april 2004 Wie heeft er net als ik zeer slechte ervaringen met de service, cq helpdesk, van medion in bladen heb ik eerder wel eens gelezen dat die goed zou zijn maar mijn ervaring daar in tegen is verschrikkelijk ,liegen ,bedriegen,onzin,wacht al langer dan een maand op een kapotte router waar ze onmiddellijk een andere voor zouden sturen,maar heb ik nog steeds niet ,het bellen naar het 0900 nummer heeft intussen al meer dan een nieuwe gekost en nog niets ! Ben dus opzoek naar meer slechte ervaringen om iets te kunnen doen! Mvg satz
Puch Geplaatst: 2 april 2004 Geplaatst: 2 april 2004 Ik heb al meerdere malen vernomen dat de naverkoop service in Nederland zuigt. In België is deze service uitstekend omdat het general support center hier gevestigd is. Ikzelf heb nog nooit problemen gehad met omruilen van medion produkten. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen