Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Geef het op. Dit is eerste keer dat ik link wou plaatsen. Mods, sorry als ik in de fout ben gegaan. Wist niet dat je geen links mocht plaatsen in dit topic. By the way, vroeger kon je toch je postings editten. spijtig dat dit nu niet meer kan, dan had ik al die zever niet moeten schrijven.

Geplaatst:

Hoi Stefke,<P>Zou je me die URL kunnen mailen alsjeblieft???<P>Alvast bedankt!<P>cube

Geplaatst:

dan zou ik ook ff willen bedelen!<P><BR>bob13@thehellhole.com laugh.gif" border="0

Geplaatst:

De posting kan gewoon ge-eddit worden hoor.<BR>Je zult het knopje wel overzien hebben.<BR>De link die jij wilde plaatsen was er waarschijnlijk een naar een commerciele site en dat mag vanaf oprichting van dit board al niet volgens mij. Als je mij die link ter beoordeling even stuurt kan ik kijken of hij misschien uit de ban lijst te halen is.<P>Toxic[Q]

Geplaatst:

Zou iemand mij die link ook willen mailen?<P>BVD<BR>Punai<BR>delta2@chello.nl

Geplaatst:

Gewoon ff zoeken naar makinterface en je vindt inderdaad een commerciele site.<BR>Ik gebruik deze progger al geruime tijd en geloof me hij is super, nadeel is het geklooi met 8 jumpertjes, heb ik een oude schakelaar voor gebruikt.<P>Gr. Sjeffie

Geplaatst:

Hoi Stefke,<P>Bedankt voor het meelen van de URL, maar helaas de zelfde ****** zaten erin smile.gif" border="0<BR>Maar met de andere info uit de topic, kan ik het nu vast wel vinden!<P>Groetjes,<P>Cube

Geplaatst:

zo, ff snel geld verdienen.<BR>goldwafer2 DM25<BR>pic16F876 +/- f25<BR>24LC64 +/- f6<BR>bij elkaar dus zo'n 60,-<BR>ff zelf in elkaar bakken en 65 piek verdiend!<BR>Voor de goldwafer ff in altavista zoeken op goldwafer2. De IC's zijn te krijgen bij een grote electronica leverancier. (f*****l, weet niet zeker of ik hier de naam mag noemen.)<P>groeten,<P>Sander

• 2 weken later...
Geplaatst:

Nice little detail. Ik heb net bij sathack.de een file gedownload die ook met two-stone MM2 cards en GW-cards werkt. Helaas niet 100% (misschien doe ik wat fout). Want het enige wat ik tot nu toe mee ontvang (zonder dat er een CI in m'n sloten zitten, dus enkelt met de interne patched cam) is Taquilla terwijl ik juist gelezen had dat die niet zou werken. Het wordt allemaal steeds leuker !

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.