Gast Geplaatst: 2 april 2004 Geplaatst: 2 april 2004 Heeft iemand een oplossing? Bovenstaande combinatie krijg ik niet goed aan de praat. Waar moet ik wat precies naar toe kopiëren? En hoe kan ik vervolgens instellen??? Diverse plugins geprobeerd, maar volgens mij doe ik wat verkeerd met het plaatsen in de ProgDVB dir.
dr_grebber Geplaatst: 7 mei 2004 Geplaatst: 7 mei 2004 Ik heb dezelfde DVB-S 1.3 kaart, en kan daarmee niet een LNB en een STAB120 motor mee aansturen; ik vermoed dat de voedingspanning uit de kaart deze twee gebruikers niet kan trekken. Ik zie de schotel wel draaien, maar krijg nagenoeg geen signaal uit de LNB. Ik heb de laatste jaren een aantal maal geprobeerd, maar kwam nooit verder. Waarschijnlijk moet ik een DreamBox of een Nexus kaart kopen als dit exemplaar het opgeeft. Succes, en laat het ons aub weten als het jou wel gelukt is. DM800HD en DM7000S Visiosat Bisat (19E,13E,23E,28E), Dreambox 800 Noorwegen, iMac, MacbookAir, TimeCapsule, iPad, iPhone, Conceptronic CH3SNAS, Ziggo allesin1
Gast Geplaatst: 10 mei 2004 Geplaatst: 10 mei 2004 Heb het inmiddels aan de praat met dixie plugin, deze staat op de yankse site. Heb de motor met de hand naar de satelliet gedraaid, en toen de verschillende positie's opgeslaan. Voorwaarde is dus wel dat je hier bestaande kanalenlijst moet hebben.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen