Gast Geplaatst: 22 juni 2001 Geplaatst: 22 juni 2001 Ik gebruik een humax 5400 met ds lite 401 isv<BR>en alles werkt perfect. nu alleen nog een<BR>loader vinden, want elke keer het ic<BR>ompluggen is niet erg bevorderlijk voor<BR>de levensduur. Het kan bij seca wel lang<BR>duren voordat je beeld hebt, dus niet te snel<BR>opgeven. Is er al een goed programma om <BR>de files bij te werken? Met piccard lukt<BR>het me niet zo goed.
satbikkel Geplaatst: 23 juni 2001 Geplaatst: 23 juni 2001 @duck misschien een tip! ik heb onder vonden dat als er een oudere all cam software in de hummie zit dat dan de irdeto kanalen niet lopen. ik gebruik voor de kaart ds9-501.<BR>ik weet niet welke versie jij in je hummie hebt zitten ? <P>misschien werkt het misschien niet???!!!<BR>succes.<P>gr. ik zal ook eens opscheppen: humax5400, humax5400Z,philips 6072, 2x nokia dbox2 kabel, 1x nokia 9500 sat, sagem dbox2 kabel, samsung 9401r kabel en een lege bankrekening
Gast Geplaatst: 23 juni 2001 Geplaatst: 23 juni 2001 na entlich!!<BR>bedankt voor je advies glob ik heb die isv.pic nu ook geprogt en deze werkt wel goed! Ik heb zelfs beeld op Nova!! <BR>de eepromfile kun je trouwens prima editten met picbinedit, rechts boven enabeled aanvinken, kies dan 3 in 1 en zet autodetect aan laad de file en je kan in het pulldown menu kiezen voor irdeto, seca en viacess versie.
Aanbevolen berichten