Ga naar inhoud

USB stick wordt niet gemount

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb m'n USB stick proberen te mounten, met 't commando mount /dev/scsi/host0/bus0/target0/lun0/disc /var/mnt/usb , maar dat wil helaas niet lukken. Ik krijg de stick wel goed geformateerd. Het gaat hier om 'n Sweex 32 MB stick.

Geplaatst:

Ik weet niet wat voor img je draaid,maar als je hem met de img van ronald formateerd kan je het ook nog eens proberen.

Ik heb twee sticks die op die manier ook niet willen , maar als ik ze met de ronald formateer en daarna initialseer kan ik ze gewoon gebruiken en er andere img's opzetten. En dan werken ze perfect.

Gr birddog

Geplaatst:

Ik heb de orginele Dream image 7.0 (werkt 't beste met 4 Diseq settings) omdat altijd aangeraden word om bij 'n multiboot de orginele images van Dream te gebruiken. Ik heb in 't begin 't wel 's met 'n Ronaldd image geprobeerd, maar dat werkte dus ook niet.

Geplaatst:

Ik draai de voorlaatste van ronald als basis,en heb nog een drietal img op de usb staan en het draaid perfect.

Als je de dream start krijg je die andere img in het lcd schermpje en kun je kiezen welke je wilt opstarten.

gr birddog

Geplaatst:
Citaat:
Ik draai de voorlaatste van ronald als basis,en heb nog een drietal img op de usb staan en het draaid perfect.
Als je de dream start krijg je die andere img in het lcd schermpje en kun je kiezen welke je wilt opstarten.

gr birddog

Ik heb nu als basis image Dream 7.3 genomen & nu werkt die perfekt, incl. netwerk!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen