Gast Geplaatst: 2 april 2004 Geplaatst: 2 april 2004 Ik heb m'n USB stick proberen te mounten, met 't commando mount /dev/scsi/host0/bus0/target0/lun0/disc /var/mnt/usb , maar dat wil helaas niet lukken. Ik krijg de stick wel goed geformateerd. Het gaat hier om 'n Sweex 32 MB stick.
Gast Geplaatst: 2 april 2004 Geplaatst: 2 april 2004 Ik weet niet wat voor img je draaid,maar als je hem met de img van ronald formateerd kan je het ook nog eens proberen. Ik heb twee sticks die op die manier ook niet willen , maar als ik ze met de ronald formateer en daarna initialseer kan ik ze gewoon gebruiken en er andere img's opzetten. En dan werken ze perfect. Gr birddog
Gast Geplaatst: 2 april 2004 Geplaatst: 2 april 2004 Ik heb de orginele Dream image 7.0 (werkt 't beste met 4 Diseq settings) omdat altijd aangeraden word om bij 'n multiboot de orginele images van Dream te gebruiken. Ik heb in 't begin 't wel 's met 'n Ronaldd image geprobeerd, maar dat werkte dus ook niet.
Gast Geplaatst: 2 april 2004 Geplaatst: 2 april 2004 Ik draai de voorlaatste van ronald als basis,en heb nog een drietal img op de usb staan en het draaid perfect. Als je de dream start krijg je die andere img in het lcd schermpje en kun je kiezen welke je wilt opstarten. gr birddog
Gast Geplaatst: 2 april 2004 Geplaatst: 2 april 2004 Citaat: Ik draai de voorlaatste van ronald als basis,en heb nog een drietal img op de usb staan en het draaid perfect. Als je de dream start krijg je die andere img in het lcd schermpje en kun je kiezen welke je wilt opstarten. gr birddog Ik heb nu als basis image Dream 7.3 genomen & nu werkt die perfekt, incl. netwerk!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen