Gast Geplaatst: 16 juni 2001 Geplaatst: 16 juni 2001 hoi ik heb een vp20 en programmeer met icprog 1.04 en gebruik een goldcard voor irdeto maar nu krijg ik telkens de melding resetting card failed en ook de melding verify failed at adress 0000h<P>weet iemand hoe ik dit op kan lossen? ik heb wel gehoord dat ik evt een driver mis of zo maar ik weet het niet meer ik kan de bootloader gewoon uppen maar als die terug moet schrijven geeft die die fout<P>help me!!!!
Gast Geplaatst: 16 juni 2001 Geplaatst: 16 juni 2001 Dat gebeurt ook bij mij... ik probeer al een tijdje een GW (16F84, 24C16) te programmeren met een phoenix progger en met de hexfiles van Jazz, Duck en FreeSeka... Allen geven die melding onder meerdere programma's zoals IC Prog 1.04, Ome willem, Chipcat... Weet niet wat er nu fout gaat...<p>[ 16-06-2001: Message edited by: jolly_m ]
Gast Geplaatst: 24 juni 2001 Geplaatst: 24 juni 2001 Vermoedelijk heb je een oude versie van icprog gebruikt en staat daarvan nog troep in je register. Dus format *.* of zoeken in je register
Gast Geplaatst: 24 juni 2001 Geplaatst: 24 juni 2001 thanks creator ik zal dat eens gaan proberen, maar ik krijg deze melding ook met andere programmas dat heb ik inmiddels ook al uitgeprobeerd, het schrijven naar de programmer gaat goed alleen die feedback dat vertikt die, ook de jumpers staan goed dus daar kan het ook niet aan liggen.<BR>Maar weet jij ook welke versie er momenteel de meest recentste is en waar ik die kan downloaden<P>
Gast Geplaatst: 24 juni 2001 Geplaatst: 24 juni 2001 ik heb het zelfde probleem gehad<BR>met 1.04 <BR>met 1.03 werkt het bij mij perfect<BR>wel de toverstaf gebruiken
Gast Geplaatst: 24 juni 2001 Geplaatst: 24 juni 2001 kan er iemand mij een url geven waar ik dat soort proggies kan downen???
Gast Geplaatst: 24 juni 2001 Geplaatst: 24 juni 2001 Icprog 4.x is de nieuwste ver.<P>Probeer chipcat 2.3 eens, die werkt voor irdeto zeker. Hier mee kun je dus testen of het een soft of hardware probleem is
Gast Geplaatst: 29 juli 2001 Geplaatst: 29 juli 2001 Ik weet niet of alles in tussentijd werkt. Maar je moet een juiste loader bestand hebben voor de pic. Om de Eprom c16 te kunnen laden. Ook is het belangrijk dat de pic éérst gewist word, voor je er een bestand in laad. Dit is het verschil tussen de programma's. Het ene programma doet dit automatisch het andere niet.
Gast Geplaatst: 29 juli 2001 Geplaatst: 29 juli 2001 hoi pros <P>dat is het probleem hij kan niet verifieren of de kaart leeg is of niet ik kan wel ernaartoe schrijven, althans dat denk ik dat dat het geval is want het rode lampje van de programmer gaat dan branden maar na afloop gaat hij dus verifieren en dan geeft hij een fout, ook voor de tijd verifieren gaat niet.<BR>Heb inmiddels een nulmodem kabel gehaald om misschien daar de oorzaak in te zoeken maar nee dit probleem blijft nog steeds bestaan<P>groeten stophier
Aanbevolen berichten