Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb wat van het net geplukt en ik weet niet wat ik hier mee moet doen wie kan mij helpen dit staat er in de readme file<P>Programm PIC with winphoenix loader<BR>-Programm EEPROM with xxxxxxafile.bin(hex)<BR>-Programm PIC with PIC_V35.hex<P> confused.gif" border="0

Geplaatst:

Is dit een grap?????????<BR>Je schrijft er zelf bij wat er in de readme staat. confused.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Geplaatst:

nee dat is zeker geen grap wany ik weet niet wat er mee bedoelt word anders vraag ik het toch niet

Geplaatst:

1. Programm PIC with winphoenix loader<BR>2. Programm EEPROM with xxxxxxafile.bin(hex)<BR>3. Programm PIC with PIC_V35.hex<P>betekend<BR>1. gebruik bvb. ICProg om winphoenix_loader.hex via ludipipo op gw te zetten (16F84)<BR>2. gebruik programma Winphoenix om via smartmouse xxxxxxafile.bin(hex) op gw (24lc16) te zetten<BR>3. gebruik weer ICProg om via ludi PIC_V35.hex op gw (16F84) te zetten<P>eXOuT

Geplaatst:

thanks maar dat zal wel moeilijk voor mij worden denk ik want ik heb alleen een goldprogrammer. maar je hebt me wel enorm geholpen

Geplaatst:

ve<BR>rtel even wat voor ontvanger je gebruikt <P>voor de goldprogrammer heb je geen loader nodig alleen de eeprom en de pic fifle zelfde volgorde succes wink.gif" border="0

Geplaatst:

thanks daar heb iik wat aan eindelijk een beetje goed nieuws mijn ontvanger is een nokia mm 9500

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.