Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik vind het heel aardig dat je het topic sluit,wat ik jammer vind is dat je niet<BR>aangeeft waarom je dit doet.<BR>Niet origineel is net zoiets als is zeeman capabel?<P>Hoogachtend,<BR>sat4rent. mad.gif" border="0

Geplaatst:

Hier wil ik wel voor de Moderator in de bres springen.<P>In deze rubriek alleen informatie en nieuwswaardige artikelen.<P>Wel wil ik een voorstel doen om een rubriek "Kletspraat" te openen.<BR>Ik bespeur een (toenemende) behoefte van<BR>(sommige)deelnemers aan dit board voor een dergelijke rubriek.<P>En de persoon er weet echt wel dat het geen nieuws was!<BR>En in feite vertel ik daarmee ook niets nieuws en ben ik ook in overtreding !! :-)<P>Samengevat, mijn nieuws is de constatering dat er een groeiende behoefte is aan een rubriek "Kletspraat".<BR>En als daarmee voorkomen wordt dat deze rubriek vervuild wordt is dat misschien wel een oplossing ?!

Geplaatst:

@sattaz,<P>Een kletspraat forum komt er hier definitief niet. Daar is op 2 andere boards wel plaats voor maar wij hebben er heel bewust voor gekozen om daar niet aan mee te doen.<BR>Sat4all is een satelliet board waar plaats is voor Nieuws, Info en discussie over alles wat direct met satelliet ontvangst te maken heeft. Het enige wat hier niet kan zijn key's, <B>directe</B> links naar files waarmee gratis gekeken kan worden en kletspraat. Wij hebben een hekel aan kletspraat. Over het algemeen wordt je van kletspraat nooit beter. Van goed nieuws en een sterk board waar men zeer veel informatie kan vinden over alle aspecten van onze hobby is echter wel iedereen geholpen.<BR>Dat was ons doel en dat hebben we duidelijk bereikt. Sat4all is met afstand het meeste complete en meest bezochte board van Nederland en dat hebben wij aan deze opzet en niet te vergeten, de ongelofelijke inzet van al onze moderators te danken!<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]<P>Ps. we zoeken nog steeds moderators voor <BR>-Analoog/D2Mac <BR>-Hardware problemen<BR>-Memory kaarten uitlezen<P>Alleen vaste bezoekers van ons board komen daarvoor in aanmerking. Geen nieuwe leden.<BR>Meld je a.u.b. via moderators@sat4all.com<p>[ 20-08-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Geplaatst:

zeeman niet capabel? tja daar twijfel ik zelf ook heel erg vaak aan alleen heb ik er zelf niet zo veel problemen mee.<P>ER het gaat je goed.<P>groeten,<P>Zeeman.

Geplaatst:

Trek het je niet aan Zeeman, er is altijd wel iemand die kritiek heeft, gewoon negeren die hap!<P>@ER (of hoe je nu ook heet, je hebt vast en zeker een nieuw accountje aangemaakt): Reageren is een goeie zaak, maar iemand afzeiken om niks is hier toch niet de bedoeling lijkt mij.<P>@Toxiq[Q] Er is hier ooit een kletsforum geweest, en daar was niet al te veel belangstelling voor kan ik me herinneren. Toch zie je nu regelmatig "kletspraat" in de verschillende forums terugkomen. Ik vraag me dan wel eens af of het dan toch niet beter is om zulke berichten in een kletsforum te plaatsen, OF om alle kletspraat maar meteen te verwijderen. Kijk een leuke opmerking is soms best grappig, maar 'onzin' tussen serieuze zaken ergeren mij, en ik denk ook andere gebruikers op dit board.<P>En dit wou ik ff kwijt smile.gif" border="0

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Geplaatst:

Als ik dan mag kiezen klinkt verwijderen naar de beste optie wink.gif" border="0<BR>Dat doen we eigenlijk al maar af en toe glipt er nog eentje tussendoor.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.