Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Al een paar maanden kamp ik met het probleem dat mijn opnames op de harde schijf in m'n PC steeds na een paar seconden/minuten afgekapt worden: de melding 'opgenomen films weergeven' popt op.

Ik gebruik de PP image van eind februari en het 100mb lampje op switch brandt. Mijn PC staat permanent aan, maar draait ook emule en mail client. Afspelen van films via de PC naar Dreambox gaat prima.

Maurice

Geplaatst:

Ik heb het zelfde probleem gehad toen ik een foutje maakte met de rechten van de nfs mount. User 500.500 moet kunnen schrijven in die directory. Daarna gaat alles goed. (moet natuurlijk wel op /hdd of /hdd/movie gemount zijn, zonder /hdd/movie wil ie niet opnemen)

Jan Huijsmans

VU+ Solo2 + 2 TB netwerk storage, Palm SG-2100A (73E - 58W), Triax 78cm schotel + MTI AP82-XT2N

Geplaatst:

De grap is dat hij wel een beetje opneemt, maar binnen een minuut afslaat. Alsof hij niet snel genoeg kan wegschrijven.

Afspelen is geen probleem.

Maurice

Geplaatst:

Ik heb dit probleem dus ook met de SF 3.1 image. Wat die in die paar seconden kan opnemen is alleen maar rotzooi (blokvorming) Het heeft iig niks met 't decoderen te maken, want hij doet 't ook bij FTA zenders.

Ik zag dat SF 3.2 nu uit is, die ga ik vanavond maar 's op m'n USB stick zetten. Ik hoop iig niet dat dit maken heeft met de 7.04 van Dream zelf, want daar zijn alle huidige images op gebasseerd.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen