Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
confused.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0 <BR>Ik heb dit gelezen op de site van Dr.Hans<BR>bij het laatste nieuws<BR>---------------------------------------------<BR>It is now possible to decode all Seca channels in a Irdeto CAM with a 16F84+24C16 card.<BR>---------------------------------------------<P>Is dit nu waar of niet zo waar zijn dan de<BR>files of anders wat voor files moeten erop<BR>ben benieuw......<P> confused.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Geplaatst:

Hoi,<P>Ja je kan een 16F84 en 24C16 inderdaad zo proggen dat je met irdeto ci of Humax 5400 seca kan kijken.<P>Bye HobbyMan laugh.gif" border="0

Geplaatst:
tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0 <P>Geld dat alleen voor de humax 5400<BR>of zijn er hier meerdre ci,s en onvangers<BR>voor geschikt.<BR>ik heb zelf een nokia 9500s en een echostar3000ip en een hauppauge dvbs kaart<BR>in m,n pc.<BR>werkt het ook op een vand boven staande<BR>dingen????????? confused.gif" border="0confused.gif" border="0
Geplaatst:

Salü Doppie<P>Via Phills Satfiles kun je deze Irdeto-Seca File(s) downloaden.<BR>Schijnt goed te werken, heb het zelf (nog) niet uitgeprobeerd.<P>Gr CJG

Geplaatst:

Hoi CJG,<P> frown.gif" border="0 Ik was al blij dat ik ze had gevonden<BR>op phils satfiles maar ik krijg ze niet<BR>gedownload heb jij ze mischien of heeft<BR>iemmand wel optijd ze eraf gehaald.<BR>en wie wil ze me mailen.<P>alvast bedankt rolleyes.gif" border="0

Geplaatst:

Salü Doppie<P>Geef ff je Email adres dan stuur ik ze je <P>Gr CJG

Geplaatst:

Hallo cjg,<P>Nog bedankt voor je filetjes maar ik krijg<BR>er dus geen beeld uit op de echostar ad3000ip<BR>zegt hij steeds insert valid card fff.<BR>en op de nokia 9500 met dvb2000 ziet hij<BR>de pic kaart maar het beeld blijft zwart<BR>als ik dan in het cam menu van de nog 9500<BR>kijk dan staat er ser:00000000000<BR>nat: all<BR>emm/ecm: 00b6 05e3<BR>en voor de rest zwart beeld.<P>wie kan mij eens wat meer uitleg over<BR>irdeto-secaALL files geven en of die dingen<BR>wel werken opde echostar3000ip met aston1.03<BR>en euroci 1.05<BR>of op een nokia 9500s.<P>alvast bedankt<P> smile.gif" border="0smile.gif" border="0

Geplaatst:

Had ik ook op de Nokia Doppie..<BR>Heb jij die editor erbij??<BR>Volgens mij is de bin file blank<BR>Herbert

Geplaatst:

Hoi Prutser <BR> <BR>Ja die heb ik erbij kijk even op phills sapages en dan moet je die voor de hum 5400<BR>zuigen.<BR>als je hem niet kunt vinden dan geef je me<BR>email maar dan stuur ik het wel wink.gif" border="0 <P> smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.