Gast Geplaatst: 3 april 2004 Geplaatst: 3 april 2004 Hier in de tuin heb ik mijn schotel geplaatst. Heb een ontvangst van ruim 4 (max = 5) en 83%. Heb echter geen beeld. Een betere ontvangst krijgen lukt niet. Wanneer ik aan de andere kant van het huis ga staan (waar mee open hemel is) heb ik een betere ontvangst (94%) en heb dan wel beeld. Mijn moeder wilt echter niet dat de schotel daar komt te staan, praktisch is het ook niet. Maar met een signaalsterkte van ruim 4 en 83%, dat is best hoog (is ook groen = uistekende ontvangst) moet ik toch kunnen ontvangen. Kan het met de kwaliteit van de LNB te maken hebben, ik heb echt een hele goedkope LNB. Zou het met een duurdere beter gaan? Getest met: Philips 6073 en XSat 410
Bigfoot Geplaatst: 4 april 2004 Geplaatst: 4 april 2004 Lijkt me niet dat het aan de LNB ligt. Bedoel je dat er aan de voorkant een boom ofzo voorstaat? Dan kan het ook niet werken, je moet echt vrij zicht hebben. Maar misschien heb je de schotel aan de voorkant op een verkeerde satelliet uitgericht? Dat je daarom wel genoeg signaal krijgt maar geen beeld.
Gast Geplaatst: 4 april 2004 Geplaatst: 4 april 2004 staat je ontvanger wel goed ingesteld??? en niet op disteque???
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen