Gast Geplaatst: 21 juni 2001 Geplaatst: 21 juni 2001 Ik heb het volgende probleem, Ik probeer een gw voor deze ontvanger te maken maar wat ik ook probeer, verschillende pics en verschillende loaders het gaat simpelweg niet. <P>Hij geeft 5 minuten beeld en dan is het over insert smartkaart zegt hij dan en beeld valt weg. haal ik de kaart er nu uit, en dan er weer in dan doet hij hetzelfde. <P>Wat is het probleem???????????????????????? Wie heeft ervaring met zo'n apparaat? <P>gaarne antwoord via de mail <P>smurf13@gmx.net <P>alvast hartelijk dank
Gast Geplaatst: 21 juni 2001 Geplaatst: 21 juni 2001 Zit em in de files, ik had een DSB2000 van echostar en die deed hetzelfde 5 min aan en uit. Ontvanger aan uit en weer 5 minuten beeld. Probeer meerdere files en je vind echt wel de juiste, en anders een abbo nemen <P><BR>bob<p>[ 21-06-2001: Bericht aangepast door: bobje ]
Gast Geplaatst: 22 juni 2001 Geplaatst: 22 juni 2001 een maat van mij heeft hetzelfde probleem , sinds de attacks kan hij max. 2 uur kijken en dan is het afgelopen, heeft ook al diverse file's erin gehad, maar niks werkt.
Gast Geplaatst: 1 juli 2001 Geplaatst: 1 juli 2001 Zoek naar een antireset(seca)file op internet en het moet werken
Gast Geplaatst: 1 juli 2001 Geplaatst: 1 juli 2001 Komt omdat anal - reset attacks uitzend , als je wil voorkomen dat je kaartje heel de tijd uitvalt dan moet je fake providers in de eerpom invoegen.<P>Deze file's bestaan er ook "kant en klaar" zoals de crazy murdock file's en secanix file's.<P>Maar ze zijn niet zo moeilijk te vinden op het net hoor!<P>Ik weet niet zeker maar als je geloof ik de juist pbm in de eeprom zet dat het dan ook over is, maar weet ik niet zeker.<P>Bedmen
Gast Geplaatst: 2 juli 2001 Geplaatst: 2 juli 2001 Beste smurf,<P>geef mij even een PMetje en dan geef ik je de files waarmee je geen probleem meer hebt met je pioneer. Ik kan probleem loos kijken programeren enz..<P>Groeten Admirals
Gast Geplaatst: 2 juli 2001 Geplaatst: 2 juli 2001 Dit laatste wat bedman zei klopt, als alleen de juiste PBM's aanstaan dan werkt ie naar behoren.
Aanbevolen berichten