Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
confused.gif" border="0 Help waarom krijg ik op alle<BR>kanalen op mijn echostar3000ip<BR>steeds de melding fff - insert valid card<BR>als ik die irdeto-seca files gebruik<BR>werkt dit niet op een echostar 3000ip.<P>werkt het mischien ook wel op een nokia9500s<BR> confused.gif" border="0 <P>wie weer er hier iets meer en of ik die<BR>dingen wel aan de praat kan krijgen.<BR> tongue.gif" border="0shocked.gif" border="0

Geplaatst:

hallo, heb het filetje op een humax 5400 en een nokia 9500 getest ook allebij geen resutaat.<P>heel vaag allemaal.<BR>gr.

ik zal ook eens opscheppen:

humax5400, humax5400Z,philips 6072, 2x nokia dbox2 kabel, 1x nokia 9500 sat,

sagem dbox2 kabel, samsung 9401r kabel en een lege bankrekening

Geplaatst:
blush.gif" border="0blush.gif" border="0 Sorry dat ik het weer vraag blush.gif" border="0blush.gif" border="0 <P>Maar is er nu niemand die mij kan vertellen<BR>of die irdeto-secaALL files nu wel op een<BR>nokia 9500s of een echostar3000ip met euroci<BR>zo ja waarom blijft dan bij mij alles<BR>zwart confused.gif" border="0 <BR>en wat moet ik of kan dan doen om beeld te<BR>krijgen confused.gif" border="0
Geplaatst:

Doppie:<BR>Op MM9500 loopt ie niet! Zeker niet!!<BR>Op Euro Irdotti loopt ie ook niet!<BR>Zo vergeet het voorlopig met deze twee cams.<BR>Sterkte en eerst alles lezen dan kom je er vanzelf achter wat wel en wat niet kan.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.