Gast Geplaatst: 27 juni 2001 Geplaatst: 27 juni 2001 ik heb natuurlijk het e.e.a. gelezen op dit board. heb ook de duck"man"bestanden gedownload en uitgeprobeerd. Maar ik had c*n*l al dus voor mij niets erbij.<P>nu komt het.<P>wie kan, als het uberhaupt mogelijk is,mij helpen om het aparaat "vrij te maken" en uitleggen wat wel en niet mogelijk is.Volgens mij is er veel meer te ontvangen dan de standaard 10? kanalen.<P>Natuurlijk zal het hier al eens uitgelegd zijn, maar ik wil nu fysieke hulp hebben. denk dan aan regio 040, maar afstand geen bezwaar. voor wat hoort wat natuurlijk.<P>volgens mij is dit legaal, het aparaat is van mij en mijn c*** abonn is al opgezegd. cimdesign@hotmail.com <B>fysieke hulp</B>
Gast Geplaatst: 28 juni 2001 Geplaatst: 28 juni 2001 De Pace DVR501G4 heeft zijn dagen gehad. De ontvanger kent geen ML@MP en lust geen 'B'-frames. Hierdoor kunnen zelfs de meeste Duitse FTA kanalen er niet zichtbaar mee worden gemaakt. Tip: Duiken dat ding en een nieuwe kopen.
Gast Geplaatst: 28 juni 2001 Geplaatst: 28 juni 2001 had het al in mijn achterhoofd zitten, dacht zelfs aan een xena 1700
Gast Geplaatst: 9 augustus 2001 Geplaatst: 9 augustus 2001 Hallo, <BR>ik vind de 500 een wereld doos geen gerommel met code,s 1x goldkaartplaatsen klaar!. Lees de gebruiks aanwijzing en je zal zien dat er dus 10 *10 = 100 kanalen te zien zijn.<BR>Ik bezit ook een Humax 5400 en een Pioneer om mee te rommelen maar op mijn pace 500 & 600<BR>altijd beeld.(ik sleep ze ook mee op vakantie met een 45 cm schotel !)<BR>veel geluk!
Aanbevolen berichten