Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik probeer met een mastera een kaart te programmeren met een 16F628 PIC en een 24C64 eepron.<BR>Het program dat ik daar voor gebruik is icprog.<BR>Maar als ik de pic wil programmeren krijg ik steeds na controle een fout melding.<BR>Is er geen nieuw goldprogramma waar deze chips in op genomen zijn ?<BR>Rudy<BR>eslr.pi.be

Geplaatst:

het beste is naar mijn mening chipcat 2.3<BR>het werkt snel en correct.<BR>ik ook heb een mastera.<BR>en woon niet ver van bij u<BR>rond gent<BR>anders e-mail ge me maar eens <BR>Grooetjes<BR>LL<P> smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0

Geplaatst:

met ic prog 1.03 zal het niet lukken denk ik <BR>wel met ic prog 1.04 welke ik ook heb maar toch is chipcat naar mijn mening beter read.gif" border="0read.gif" border="0read.gif" border="0

Geplaatst:

sorry hoor ik zie dat je andere pic en eeprom gebruik dan zal het wel met icprog 1.03 gaan hoor<BR> shocked.gif" border="0shocked.gif" border="0shocked.gif" border="0

Geplaatst:

en kan nu iemand van bovenstaande eens stap per zeggen wat ie gedaan heeft om het te doen werken?<P>alvast bedankt

Geplaatst:

hehe en het is zo simpel :-)<BR>hardware settings<BR>windows api aan (kan ook op direct i/o)<BR>invert vcc aan <BR>i/o relay 0p 3<P>voor de rest oscilator op xt<BR>en fuses op mclr<P>Oja verify tijdens proggen wil ook wel eens wonderen doen .<P>gr dj

Geplaatst:

vergeet niet pin 4 en 5 van de 24c64 door te verbinden tijdens het proggen

Geplaatst:

waarom moet die doorverbonden worden???<BR>en is dat ook nodig met een mastera progger??<BR> tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0

Geplaatst:

dit is alleen nodig tijdens proggen van de pic<P>ook bij masterA

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.