mr|repel Geplaatst: 4 april 2004 Geplaatst: 4 april 2004 he ho , ik heb een laptop gekregen nl een recom voyager , green753+ "ding" . Als ik hem aanzet komt er op de LCD ZzZ te staan. Processor zit goed vast , en geheugen ook al eens eruit gehaald maar is het ook niet. Wie o wie ? Greetz Mr|Repel There are 10 kinds of people in the world Those who understand binairy and those who don't
Fredo Geplaatst: 4 april 2004 Geplaatst: 4 april 2004 kun je in je bios niet zz uit zetten Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
mr|repel Geplaatst: 5 april 2004 Auteur Geplaatst: 5 april 2004 zo ver komt het niet eens , zodra ik hem aanzet komt er zzz op de lcd ( niet het tft scherm ) te staan Greetz Mr|Repel There are 10 kinds of people in the world Those who understand binairy and those who don't
Ome Merde Geplaatst: 5 april 2004 Geplaatst: 5 april 2004 hou tijdens het 'opstarten' eens de Fn-toets ingedrukt. merDe deze ruimte is te huur
mr|repel Geplaatst: 7 april 2004 Auteur Geplaatst: 7 april 2004 nope , ook niet Greetz Mr|Repel There are 10 kinds of people in the world Those who understand binairy and those who don't
Ome Merde Geplaatst: 7 april 2004 Geplaatst: 7 april 2004 * haal de batterij er eens uit, ff wachten en er weer in * druk op toets Fn en de F12 toets tegelijk tijdens het booten. het kan zijn dat je laptop in de CRT mode staat. met de mode zou ie terug moeten komen in de LCD-modus. merDe deze ruimte is te huur
mr|repel Geplaatst: 7 april 2004 Auteur Geplaatst: 7 april 2004 meteen geprobeerd maar het mag niet baten. Heb ook op de monitor aansluiting een crt monitor gehangen maar gaf ook geen beeld. Ow ja , wel bedankt trouwens voor het meedenken Greetz Mr|Repel There are 10 kinds of people in the world Those who understand binairy and those who don't
Rocketscientist Geplaatst: 7 april 2004 Geplaatst: 7 april 2004 Bij mij moet ik een CTRL + FN toets intikken om hem in een slaapstand te zetten. Misschien heeft dat ding van jouw de zelfde combinatie nodig om gewekt te worden. De linker CRTL heeft vaak een kleurtje dat overeenkomt met de opdruk van een aantal functietoetsen. Al die combinatie geprobeert? Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015
Fredo Geplaatst: 7 april 2004 Geplaatst: 7 april 2004 ook heb ik net de combinatie fn . ctrl en sl een los knopje opzij gezien nu kan ik hem er mee laten slapen en wakker maken Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
mr|repel Geplaatst: 7 april 2004 Auteur Geplaatst: 7 april 2004 helaas , allemaal niet , blijft in zzz staan.... Greetz Mr|Repel There are 10 kinds of people in the world Those who understand binairy and those who don't
Fredo Geplaatst: 8 april 2004 Geplaatst: 8 april 2004 batterij uit de bios en dan na ff wachten er weer in je kunt ook de bios jumper zoeken en die ff omzetten en weer terug dan moet hij het ook weer doen Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
mr|repel Geplaatst: 8 april 2004 Auteur Geplaatst: 8 april 2004 ook al geprobeerd . de originele batteriuj wat erin zat gaf nog maar 2.7 volt aan , dus heb deze vervangen door een nieuwe. kan het zijn dat door het lange uitstaan de BIOS zijn complete gegevens kwijt is waardoor ie deze niet meer kan uitlezen tijdens het booten ? Greetz Mr|Repel There are 10 kinds of people in the world Those who understand binairy and those who don't
Pionewbie Geplaatst: 8 april 2004 Geplaatst: 8 april 2004 Zo maar een ideetje. Veel laptops hebben toch een schakelaar die hem in de slaapstand zetten als je het tft scherm neerklapt. Blijft deze toevallig niet "hangen"?
mr|repel Geplaatst: 8 april 2004 Auteur Geplaatst: 8 april 2004 had ik ook al aan gedacht , maar deze schakeld gewoon , en als dit zo zou zijn had ie ook beeld gegeven op de CRT aansluiting Greetz Mr|Repel There are 10 kinds of people in the world Those who understand binairy and those who don't
Gast Geplaatst: 8 april 2004 Geplaatst: 8 april 2004 mr|repel, Vraagje, is het niet een maxtech green 753+ ? Dit is de enige met deze naam die ik kan vinden op internet. Zo ja, dan kan je hier de drivers en bios updates vinden. Helaas geen handleidingen of errorlist. Misschien heb je er iets aan. Flappie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen