RobinHood Geplaatst: 22 augustus 2001 Auteur Geplaatst: 22 augustus 2001 @ toxic: Die inkoopsprijs deugt niet, men praat over een kwaliteitsschotel.<BR> <BR>De dealer koopt de schotel en lnb bij "geselecteerde groothandels" en koopt dan met extra korting in. De dealer krijgt van C+ dan weer de vergoeding van de abo en een vergoeding voor lnb en schotel. Wel minder als men anders zou vangen voor hetzelfde, maar toch ook weer niet slecht. Amiko + Philips 8121, Gibertini 1.25 draaibaar en triax 88, A1,2,3..
Ron Geplaatst: 22 augustus 2001 Geplaatst: 22 augustus 2001 Triax64 en Alps single moet kunnen voor die prijs als je ze een beetje met grote aantallen inkoopt.<P>Toxic[Q]
Gast Geplaatst: 23 augustus 2001 Geplaatst: 23 augustus 2001 Ze kunnen beter dat geld uittrekken voor een <BR>goede programmering van de canal+ kanalen, dan heb je denk ik een beter resultaatdan met het weggeven van een schotel en lnb
Ron Geplaatst: 23 augustus 2001 Geplaatst: 23 augustus 2001 Ik denk ook dat Canal+ zijn huidige leden verplicht is eens wat betere service te gaan verlenen en het aanbod te verbeteren.<BR>Wat leuk was is dat gisteren Ruud de Wild op de radio vertelde zijn Canal+ abo opgezegd te hebben vanwege de (ik citeer) KUT SERVICE van Canal+<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]
Aanbevolen berichten