Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb een goldprogrammer <BR>en ik heb een ds9 kaart maar met vaste pic en eprom erop gesoldeerd(smd)<BR>hoe moet ik in godsnaam proggen<BR>help????????????????? frown.gif" border="0

Geplaatst:

gaat niet met een goldprogger, ik heb hiervoor een JDM/Smartmouse programmer gemaakt (indien geinteresseerd stuur ik je de layout en de gegevens) en met de juiste software (picprog) kan je dan de ds9 programmeren. Ik vind alleen geen ds9-kaart hier in Belgie...<P>Groeten,<P>Alfa One

Geplaatst:

Zelfs dan gaat het nog niet, om bij de eprom te komen moet er in de 628 een loader zitten en die is " nog " nergens te krijgen, normaal wip je de ic's eraf maar met SMD zal dat een beetje moeilijk worden.<P>SatTurk.

Geplaatst:

Sorry Satturk, maar hier ben ik het niet mee eens, ik denk namelijk dat je met Matrixstudio de pic (876) perfect op de kaart kunt proggen met een Phoenix programmer en dat je met ICprog de pic 628 ook op de kaart kunt proggen, tenzij ik hier iets over het hoofd zie...<P>Groeten,<P>Alfa One

Geplaatst:

Op de site van onze welbekende Duck staat een loader voor pic628 <P>Succes,<BR>exDumber

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.