Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

waarom krijg ik geen beeld met mijn ds9 kaart<BR>ik heb een mastera progger en gebruik ic-prog<BR>versie 1.04<BR>tijdens proggen geen errors<BR>en mijn hummie is gepatched confused.gif" border="0

Geplaatst:

Heb hier hetzelfde probleem.<P>Heb 2 kaarten met de pic 628 en eeprom 24lc65. De ene geeft geen beeld, de andere opent sporadisch irdeto en viacess na lang wachten. Heb de 401 files van duck, gebruik ic-prog, alles gaat goed geen errors, card wordt geaccepteerd en wanneer ze werkt zie je in het infoscherm van CA module en smartcard info dat er wordt geschakeld tussen viacess en seca, raar want seca werkt niet. Zou ik slechte eeproms hebben. Iemand nog dit probleem, iemand een oplossing.<P>Hardware : hummie 5400 (patch2.3), vp20 progger, goldprogger, pic 628 + eeprom 24lc65 kaarten.<P>Stefke.

Geplaatst:

Dit ligt niet aan de files, heb hier het<BR>zelfde probleem.(zoals velen)<BR>Het auto-switchen lukt soms, soms niet,<BR>probeer maar eens de kaart erin en eruit<BR>op hand en je zal zien dat je beeld en geluid hebt.

Geplaatst:

kaart er in en uit wil ook niet lukken, heb ze misschien al wal 100 keer in en uitgestoken, wat bedoel je trouwens met kaart op hand. Nog andere tips misschien?<P>stefke

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.