Gast Geplaatst: 5 april 2004 Geplaatst: 5 april 2004 Ik probeer een videozender van Conceptronic (kado bij pc blad)op mijn pc aan te sluiten. Deze wordt aangesloten met een cinchstekker op de s-vhs (met verloopsnoertje)aansluiting van de videokaart Radeon 9700 ati Pc is Dell 8300 2,8 ghz en Windows XP home. Maar ik krijg dus geen beeld, ik heb gezocht bij de display instellingen en daar staat tv not connected. De videozender werkt prima van dvd naar tv. Wie weet het antwoord!!
Gast Geplaatst: 5 april 2004 Geplaatst: 5 april 2004 Staat niets over UHF in de gebruiksaanwijzing. En gaat gewoon met de scart of de cinch in de TV.(front aansluiting)
Gast Geplaatst: 7 april 2004 Geplaatst: 7 april 2004 Ik heb nu beeld, maar het is helaas in zwart/wit. Hoe krijg ik de kleur erin??
JaNuZz Geplaatst: 7 april 2004 Geplaatst: 7 april 2004 Landeninstelling ergen bij je videokaart --> tv-out systeem eigenschappen aanpassen
Gast Geplaatst: 8 april 2004 Geplaatst: 8 april 2004 Daar heb ik alles al geprobeerd, staat op Nederland pal b.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen