Gast Geplaatst: 5 april 2004 Geplaatst: 5 april 2004 Heb de Raytec versie erin zitten met EMU. Ik wil kijken of dit ook werkt met kaart. Via het menu heb ik gezien dat de juiste coderingen op de kaart staan . Hij is geupdate tot eind april (seca2) Via het menu codes geeft de decoder als melding dat hij de kaart niet kan lezen. Schrijven gaat ook niet. Hoe kun je de decoder nu verbinding laten krijgen met de kaart??????????
©TheMenk© Geplaatst: 5 april 2004 Geplaatst: 5 april 2004 Kaart? Bedoel je orginele? Als je de orginele kaart erin hebt dan zou hij nu op 31 MEI moeten staan. Onlangs updates gehad. Je kunt in met de plus(+) toets vervolgens B zien of je via de emu of kaart werkt. Uit mijn hoofd is dat optie 3 in het menu, deze moet op SECA staan. gr TheMenk
gamgra Geplaatst: 5 april 2004 Geplaatst: 5 april 2004 Hoi, Aangezien je kaart nog steeds op 30 april staat wordt het tijd voor een update, die update kan je als volgt verkrijgen: Met de C+ Seca kaart in decoder druk je op de "+" toets van de afstandsbediening, hierna druk je op toets "B", in het nu volgende schermpje kies je voor "1", hierna kies je voor "2" om over te schakelen naar seca. Vanaf nu wordt je Seca-kaart erkend, je krijgt binnen niet al te lange tijd (1/2 uur) een update. groeten gamgra
lullo Geplaatst: 5 april 2004 Geplaatst: 5 april 2004 emu leeg maken en funkaart erin hebje dan beeld op bepaalde kanalen dan leest hij hem. humax 5400z loader h2.08 toh 3.4hot11.0 emu ASTON1.07 moteck sg2100a philips 5816\33e 6072RayhTec9C
Gast Geplaatst: 5 april 2004 Geplaatst: 5 april 2004 Je bedoelt EMU wissen met OS- link ??? En daarna de kaart erin?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen