Gast Geplaatst: 5 april 2004 Geplaatst: 5 april 2004 hallo, de laatste tijd heb ik eigenaardige ervaringen met email gehad ... als sommige mensen naar hun hele adres boek een email sturen ... komt de mail nooit bij mij aan ... dit is lastig aangezien ik dan altijd de laatste op de hoogte ben van alles ... ---> nog een probleem ... vanuit een outlook express ... heb ik problemen gehad met het versturen van mailtjes ... dus ... heb ik naar mijn 2 hotmail accounts een mail gestuurd om te testen ... op 1 is hij aangekomen ... op de andere niet ... hoe kan dat? .... is het nog wel veilig om ev. zaken te doen via email als ze soms niet aankomen? ... en belangrijker ... hoe kan ik dat probleem oplossen ... alle voorstellen zijn welkom, el chillum
Morgothzz Geplaatst: 5 april 2004 Geplaatst: 5 april 2004 Het gebeurd regelmatig dat mensen naar hun complete adresboek een mail willen sturen. Door je provider kan dat gezien worden als SPAM, in iedergeval krijgen ze het als "verdacht" gemeld. Het kan tenslotte ook zijn dat een of ander virus die mails verstuurd. Ze hebben software die b.v. meer als 10 mails per keer blokkeren (elke instelling is mogenlijk). Als jou naam na die 10 adressen voorkomt in hun adresbook heb je gewoon houtenbek. Als je verstuurd via je provider en je ingevulde adressen kloppen dan is hij waarschijnlijk opgehouden op de mailserver vam je provider. Dat kan 1001 oorzaken hebben. Soms komen ze een dag later alsnog aan Versturen via hotmail is zowiezo niet feiloos, deze dienst wordt regelmatig gebruikt door spammers en andere louche sujetten. Je kan beter een andere gratis dienst gebruiken. Regards 'Life Is A Joke'
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen