Gast Geplaatst: 8 juli 2001 Geplaatst: 8 juli 2001 Hallo<P>Ik heb gisteren een "Chipdrive Gold" Goldprogrammer gekocht.<BR>De software die ik er bij kreeg is "Chip Cat V2.2"<BR>Nou wou ik weten of deze software wel bij deze kaart hoort.<BR>Zelf denk ik van niet.<BR>Omdat als ik in de gebruiks aanwijzing kijkt die bij de software zit.<BR>Wordt het programa "Phoenix Goldcard Programmer v1.0" genoemt & afgebeeld.<BR>En deze heb ik er dus niet bij gekregen.<BR>Fout nummer 1 denk ik.<BR>Maar gaat natuurlijk maandag wel effe bellen met de winkel.<P>Dus ik zoeken op internet naar "Phoenix Goldcard Programmer v1.0" helaas niet kunnen <P>vinden.<BR>En nu ben ik op internet bij wavercard terecht gekomen.<BR>Waar ik tot mijn verbazing zag dat de "Chipdrive Gold" 12 volt gebruikt.<BR>Ik heb er een adapter van 8,2 Volt & 600 mA bij gekregen.<BR>Fout nummer 2 denk ik.<BR>Dus heb ik van mijzelf een adapter van 12 Volt & 500mA op aangesloten.<BR>Vervolgens de bijgeleverde software opgestart.<BR>En heb vervolgens Loader ingeladen en krijg de error "Loader does not work"<BR>Wat doe ik hier fout ,of heb ik toch gelijk dat het de verkeerde software is.<BR>Nu wou ik vragen of iemand mij een link kan sturen voor de goede software<BR>voor de "Chipdrive Gold"<P><BR>B.V.D<P><BR>Groetjes TSR
Duwgati Geplaatst: 8 juli 2001 Geplaatst: 8 juli 2001 1. Als je pech hebt, zul je 'm met een 12V voeding ook niet aan de gang krijgen. Veel goldcards hebben wat extra nodig (13,5V 500mA min.).<BR>2. Chipcat heeft geen externe loader nodig, gebruikt een eigen "ingebouwde" loader.<BR>3. Als je wilt weten hoe je de kaart zoal kunt programmeren, lees dan eens mijn website door. De eerste site in de links-sektie.<BR>Suk6
Gast Geplaatst: 8 juli 2001 Geplaatst: 8 juli 2001 Ik heb de side bestudeert<BR>Er mooi side goede informatie,maar kan de software van deze Chipdrive Gold niet vinden.<BR>En ik heb de kaart gevoed met 13,5Volt en heb de software Chip-Cat v2.2 & V2.3 gebruikt.<BR>Maar hellaas dit mag niet zo zijn ( Zelfs nog op 15 Volt geprobeerd)<BR>Oja Duwgati de kaart die ik hier heb komt niet overeen met de foto op jou side.<BR>Volgens de winkel was dit de nieuwe uitvoering.<BR>Nou ik weet het niet meer,het eenigste wat ik weet is dat ik maandag echt deze winkel gaat bellen. <BR>Groetjes TSR
Duwgati Geplaatst: 8 juli 2001 Geplaatst: 8 juli 2001 Ik ken de chipdrive gold niet dus ik weet niet of gold*card ermee overweg kan, maar probeer het eens.<BR>Zorg dat de programmer aangesloten is en voeding heeft voordat je de software opstart. Steek ook je kaart er meteen in.<BR>Gold*card zal (als ie je programmer snapt) de kaart identificeren.<BR>Als ie 'm niet snapt of de kaart niet kent, heb je pech, moet je tot morgen wachten.<BR>Suk6
Gast Geplaatst: 8 juli 2001 Geplaatst: 8 juli 2001 Bedankt voor de snelle reaktie Suk6.<BR>Het verbaast mij dat jij hier geen ervaring mee heb! <BR>Want aan de perfecte Informatie webside van jou zou je zeggen dat je het haast wel moet weten. <BR>Maar ja je kunt natuurlijk niet alles weten, hoewel je dat wel zou willen.<BR>Nou Suk6 ik heb je advies opgevolgd <P>Ik heb er een beschreven kaart in gedaan en hem laten lezen.<BR>Dit heeft hij gedaan en vervolgens het gelezen bestand naar een leeg kaartje geschreven.<BR>En dit heeft hij ook gedaan.<BR>En toen in de humax zijn mond gestop,hij trok een zuur gezicht . <BR>En zij jij hoort hier niet thuis ,ik lus jou niet.<BR>Maar ja dit was dan mijn eerst ervaaring met de Chipdrive Gold. <BR>En meschien ook wel de laatste. <BR>Ha ha we blijven lache ,en gaan natuurlijk bellen naar de desbetrefende winkel.<P>En ook als je de Chipdrive Gold nog nooit gezien heb Suk6.<BR>Moet je even bij <A HREF="http://www.wavercard.com" TARGET=_blank>deze side</A> kijken.<BR>Daar staat namelijk een foto en info over de Chipdrive Gold.<BR>Hij was hier nog goedkoper als dat ik er voor betaald heb & 4 gold card's minder. <BR>Oja dit is niet de winkel waar ik de Chipdrive Gold gekocht heb.<BR>En dit schrijf ik om boze wijsvingers deze kant uit te krijgen. <P>Bedankt voor de hulp Suk6 ,en nu is het wachten to morgen.<BR>In de hoop dat ze open zijn want dat weet ik hellaas nog niet.<P>En dan gaan we nu maar een filmpje kijken op de anderen kaart. <P>Greetings TSR
Gast Geplaatst: 9 juli 2001 Geplaatst: 9 juli 2001 tjonge jonge <BR>wat een prijzen<P>te zot voor woorden
Gast Geplaatst: 9 juli 2001 Geplaatst: 9 juli 2001 Hallo Knutsel <P>Welke Prijzen bedoel je?<BR>Of bedoel je dat de prijzen te hoog zijn bij de winkel waar van ik de link heb gestuurd.<BR>En zo ja waar kan ik ze dan nog goedkoper krijgen.<P>TSR
Gast Geplaatst: 9 juli 2001 Geplaatst: 9 juli 2001 Het zijn inderdaad echt ongelofelijke prijzen op die site, maar ja er zijn nog steeds mensen die de eerste de beste reclamebanner intoetsen en niet verder kijken dan de neus lang is. Dat is niet zo zeer een fout van de ondernemer maar van de klant. Heb wel een eigen mening over hoe men mensen tegen dit soort dingen zou moeten beschermen. Commercie is goed en een ondernemer moet geld verdienen maar er bestaat onderscheidt tussen op een gezonde manier van commercie en het snelle geld verdienen....
Aanbevolen berichten