mr_rolin Geplaatst: 5 april 2004 Geplaatst: 5 april 2004 Ik gebruik momenteel DBVviewer 2.0 en de Skystar 2 kaart. Werkt perfect, maar de combinatie met Yankse wil niet werken. Als ik een gecodeerde zender kies stort DVBviewer af. Met de DVBviewer 1.99 totaal geen problemen. Is er iemand die al een oplossing voor dit probleem weet? DM-8000HD, Technisat Digit Isio STC+Triax 64cm met CD LNB voor 19, 23 en 28 graden. Technisat met Ziggo CI+ module voor de kabel.
Gast Geplaatst: 6 april 2004 Geplaatst: 6 april 2004 kijk eens op het forum van dvb viewer. ik wil deze ook aanschaffen weet alleen niet of het programma beter werkt dan dream dvb welke ik nu gebruik, en daar komt nog een s bij dat het programma moet draaien op een 32 mb nvidia kaart voor in de laptop. skystar
mr_rolin Geplaatst: 7 april 2004 Auteur Geplaatst: 7 april 2004 Skystar 2 kaart in een laptop? Of heb je de USB uitvoering? DVB Viewer werkt bij mij erg goed, maar zoals gezegd geen ondersteuning in de 2.0R3 versie voor Yankse (voor zover ik weet), dus alleen FTA zenders. Als je op het DVB Viewer forum iets illegaals vraagt wordt je gelijk verbannen, vandaar mijn vraag op dit forum. DM-8000HD, Technisat Digit Isio STC+Triax 64cm met CD LNB voor 19, 23 en 28 graden. Technisat met Ziggo CI+ module voor de kabel.
Gast Geplaatst: 7 april 2004 Geplaatst: 7 april 2004 ik weet de opbouw van het programma niet maar kan me er iets bij voorstellen. PM de opbouw van het programma en misschien dat ik er iets mee kan. skystar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen