hoss Geplaatst: 5 april 2004 Geplaatst: 5 april 2004 Wie kan mij helpen met programmeren van eeprom heb een Easy prommer maar lukt niet om een eepron te programeren Heb geen handleiding ervan Moet deze aangesloten worden aan de printerpoort daar deze een 25 pins stekker heeft het lukt mij van geen kanten Alvast bedank tippi@skynet.be
Gast Geplaatst: 5 april 2004 Geplaatst: 5 april 2004 nij heeft 12volt nodig en de printer moet in bios op epp staan dan moet het lukken lees eerst ff de eprom uit die er uit komt dan kun je zien of de programmer wel goed staat als er aleen maar ec komt te staan in het programma dan word de programmer niet herkent als er allemaal getallen komen te staan moet de programmer goed staan
Jan Ambers Geplaatst: 5 april 2004 Geplaatst: 5 april 2004 Bedoel je de eeprom in de ca module ( amonsoft)? Waar in den Belziek zit je?
hoss Geplaatst: 5 april 2004 Auteur Geplaatst: 5 april 2004 Wil een eeprom programmer naar 5.4 maar het lukt niet Weet niet wat ik verkeert doe heb de printerpoort al op epp gezet maar hij programmeert niet woon in lommel
hoss Geplaatst: 7 april 2004 Auteur Geplaatst: 7 april 2004 Kan niemand mij helpen wat ik verkeert doe daar als ik de eepron in de easy prommer en laat de file en ik klik op program begint hij te lopen steek ik dan de eepron in de cam en ik kijk op de nokia bij cam info staat er niets op Printerpoort staat op epp en werkt met windows 98 Alvast bedank
Moderator Matchless Geplaatst: 7 april 2004 Moderator Geplaatst: 7 april 2004 heb je al eens de inhoud vergeleken(verify)? als de inhoud klopt dan heb je een breuk veroorzaakt in de cam.dan geeft hij ook geen info in het cam menu.even een werkende chip in de cam zetten dan weet je het zeker.. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
hoss Geplaatst: 7 april 2004 Auteur Geplaatst: 7 april 2004 Als ik een andere eepron of chip in steek bv: 4.0 of 5.2 dat laat hij in de cam info wel zien maar als ik zelf er een programmeer dan is er niets te zien bij cam info
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen