Gast Geplaatst: 8 juli 2001 Geplaatst: 8 juli 2001 Ik ben een newbie en heb pas een philips reciever(seca) gekocht in spanje met een geprogrammeerde smartcard ,type piccard 2.Ik zou graag willen weten met welke hardware en software ik deze kaart het beste kan updaten. En of ik misschien niet beter een andere kaart kan kopen dan die spaanse piccard 2 version 1.0 ? Alsook zijn er hier (in spanje) de dutch canal +1 en 2 en nl 1,2 en 3 weggevallen.<BR>Graag een antwoord.
Gast Geplaatst: 11 juli 2001 Geplaatst: 11 juli 2001 Hoewel je vraag weinig te maken heeft met een philips receiver krijg je toch een antwoord.<P>Piccard 2.0 wordt door meerdere programmers ondersteund. Alleen je vermeld niet welke pic/eeprom er op je piccard 2.0 zit<P>Jouw probleem dat je niet meer kan kijken, kan te maken hebben met foutieve keys.<P>Kijk even rond in een ander forum op dit board over programmers enzo misschien vind je je een antwoord.<P>Zoek in het vervolg een passende categorie voor je vragen, voordat ze verwijdert/verplaatst worden. <p>[ 11-07-2001: Message edited by: Nike ]
Aanbevolen berichten