Ron Geplaatst: 26 augustus 2001 Auteur Geplaatst: 26 augustus 2001 Ik heb een gruwelijke hekel aan Volkswagen dus blijft het bij T-Shirts <P>Groetuh,<P>Toxic[Q]
Gast Geplaatst: 26 augustus 2001 Geplaatst: 26 augustus 2001 Voor mij alvast een paar T-Shirts.......!!!
Gast Geplaatst: 26 augustus 2001 Geplaatst: 26 augustus 2001 Tip: koop niet teveel kleine maten in, in de praktijk wil bijna iedereen XL of XXL
Gast Geplaatst: 27 augustus 2001 Geplaatst: 27 augustus 2001 vertel me eens wat voor een logo of tekst er op de t-shirt zou moeten komen te staan <BR>misschien kan ik nog iets betekenen<P>one size fitts all toch<BR>en caps die zien de meeste ook altijd wel zitten
Ron Geplaatst: 27 augustus 2001 Auteur Geplaatst: 27 augustus 2001 Daar zijn we nog mee bezig maar ik ben helaas geen expert op grafisch gebied.<BR>Het zou iets moeten worden zoals het logo linksboven. Het gebruikte lettertype is soopafresh en het logo mag 3 kleuren bevatten.<BR>De T-shirts zullen van hoge kwaliteit worden (195 grams) met een echte zeefdruk. Dus geen opwrijfplaatjes of dergelijke troep.<BR>Zelf denk ik dat een zwart T-shirt met het linksboven staande logo op de voorkant van het shirt wel aardig is. (blauwe letter met witte omranding en de "4" en de "dot" in rood)<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]
Gast Geplaatst: 27 augustus 2001 Geplaatst: 27 augustus 2001 Is het ook al duidelijk hoe het shirt eruit gaat zien?<P>Zijn er misschien foto's van ofzo?<BR>Ben wel heel erg benieuwd!!!
Gast Geplaatst: 27 augustus 2001 Geplaatst: 27 augustus 2001 Als ik met je mee mag denken Toxic;<P>Persoonlijke uitnodiging voor besloten bijeenkomst, deze per email verzenden en uit te printen door member; en ondertekend meenemen, met rijbewijs/paspoort.<P>In uitnodiging regelen (waar voor accoord getekend wordt) wie uitgesloten zijn van bijeenkomst; hieronder tevens vallende personen die ..... hetzij uit privé, hetzij uit zakelijk oogmerk... handelend voor-, namens- en in opdracht van ...<P>Buiten een kwestie van valsheid in geschrifte zou je tevens een boetebeding kunnen opnemen; hetwelk direct opeisbaar gesteld wordt en ten goed zal komen aan van mij part de zeehondencreche in Pieterbuuren.<P>Ik krabbel dit ff tussendoor, maar e.e.a. is een overweging waard ?<P>Veel succes ! ennnuhh.. T-SHIRT apart houden s.v.p.<P>c-ya !
Gast Geplaatst: 28 augustus 2001 Geplaatst: 28 augustus 2001 TeeBee,<BR>dat kan alleen als je direkt bij de plek waar je binnen komt op een duidelijk zichtbare plaats de regels zoals die gelden voor het betreden van het pand/de bijeenkomst openbaar maakt. Ook hierover zijn al eens rechterlijke uitspraken geweest.<BR>Desalniettemin geen slecht idee :--))
Sjaak Geplaatst: 28 augustus 2001 Geplaatst: 28 augustus 2001 Heb wel een geinig idee je kan natuurlijk ook een code met de uitnodiging meesturen <BR>Deze moeten de members dan op een goldcard proggen <BR>Hoeven ze op de SAT4ALL Gebruikersdag alleen nog te zorgen voor een tuinhek!!! <BR>Sjaak
Gast Geplaatst: 28 augustus 2001 Geplaatst: 28 augustus 2001 Yep en als we Freekje dan zien rondlopen dan weten we ook gelijk dat ie thuis een programmer heeft liggen ;D (De arme stakker kan toch geen C+ abbo betalen en zijn vrouw heeft hem al verlaten dus die nachtelijke natuurfilms kan ie wel gebruiken).........
Gast Geplaatst: 28 augustus 2001 Geplaatst: 28 augustus 2001 Dat is zomaar waar, ligt juridisch (aantoonbaar) iets gecompliceerder dan mijn brainwave van gisteren.<P>ennuh.. mijn buren runnen een advocatenkantoor, mijn bovenburen hebben ca. 40 bedrijfsjuristen in dienst, voorts in de privékring enkele bedrijfsjuristen, leuke materie hoor !<P>Niet in het kader van pochen hoor, verre van dat zelfs, maar enige kennis is aanwezig.<P>c-ya ! en hoop dat het mooie dagen worden !<BR>ennuhh... 75 t-shirts ??? laat sat4all sponsoren en bestel gewoon allemaal een shirt ! Wellicht kan er vooraf ingeschreven cq. betaling plaatsvinden, lopen ze ook geen risico om ermee te blijven zitten (kosten!)<P>zie-joe.
Gast Geplaatst: 28 augustus 2001 Geplaatst: 28 augustus 2001 He,Groenteboer.<BR>Je bedoeld van die natuurfilms,met dat streepje tussen de t en de u.....<BR>En voor Toxic:Kom maar met je mail PLUS bankrekening,kan ik voortijdig betalen....<BR>Gr Hf842
Gast Geplaatst: 29 augustus 2001 Geplaatst: 29 augustus 2001 Wanneer je duidelijk vermeld dat het een besloten groep betreft kun je ze rechtens weren.<P>Maar dat zal Freekie als "Mr" wel weten, en als trouw dienaar der wet zich er aan houden <P>Ciao
Ron Geplaatst: 29 augustus 2001 Auteur Geplaatst: 29 augustus 2001 Freek is gewoon Dhr. en niet Mr. hoor <P>Groetuh,<P>Toxic[Q]
Gast Geplaatst: 30 augustus 2001 Geplaatst: 30 augustus 2001 @ Toxic:<P>Waarom heb jij een hekel aan volkswagen?<BR>Omdat Freek erin rijdt ofzo??????<BR>
Aanbevolen berichten