Ga naar inhoud


DSB9800..


Gast Anthony33

Aanbevolen berichten

Ik heb zins kort een dsb 9800, ik heb deze aangesloten toen kon ik 1 avond nederlandse zenders kijken. Een dag later waren de nederlandse zenders weg en had ik wel weer duitse kanalen. Ik zou graag ook franse en spaanse zenders ontvangen. maar ik heb wat boeketten ingesteld maar 9 van de 10 zenders krijgt zwart beeld??

 

wie kan mij helpen???? :

Link naar reactie
Delen op andere sites


de dsb9800 is een 1e generatie digitale satreceiver. je kan er wat FTA kanalen mee bekijken en de Irdeto1 kanalen (publieke bestel en commerciële zenders van NL). voor de rest kan je na de omschakeling van codering (van CDS) niet veel meer mee.

 

leuk voor op de camping of op de slaapkamer, meer niet ...

 

 

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of je er iets voor betaald hebt maar als dat zo is ben je ge###id.

Je hebt verder weinig aan dat ding.

 

hoezo ? voor op de slaapkamer is het een prima ontvanger, ik heb er zelf ook één op de slaapkamer gehad en die voldeed prima. hij kan uiteraard niet opboxen tegen de nieuwe generatie sat-ontvangers, maargoed, zolang er in Irdeto wordt uitgezonden kan je die trabant gewoon blijven gebruiken.

 

 

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kan met een 9800 minstens 75 stations ontvangen met een perfekte beeldkwaliteit,er is niets mis met deze tuner!de voornaamste boeketten inladen en klaar is kees.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...